خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر تهران خبر داد:

تخریب یک مجتمع آموزشی برای ساخت وساز تجاری

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۹۲۹

نائب رئیس شورای شهر گفت: مجتمع آموزشی فجر با 15 سال قدمت برای ساخت و ساز تجاری در حال تخریب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی درجلسه امروز شورای شهر با یادآوری اینکه قرار بود، مجموعه‌ای با عنوان تهرانسرای قرآن یا باغ موزه قرآن ایجاد کنیم، گفت: جانمایی این طرح انجام شد که طراحی آن مورد ایراد شورا قرار گرفت و کار متوقف شد. از شهردار تهران انتظار داریم، به عنوان  یک کار ماندگار باغ موزه قرآن را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: براساس تبصره 20 برنامه بودجه سال 94 قرار بود؛ کمیته‌ای برای نظارت بر حسن اجرای پروژه‌های پژوهشی ایجاد شود که هنوز تشکیل نشده است.

نائب رئیس شورای شهر ادامه داد: اگرچه می‌گویند؛ کمیسیون دیگری این کار را انجام می‌دهد، اما لازم است؛ ابتدا این کمیته تشکیل شود و من به عنوان نائب رئیس شورا می‌گویم، این کار قانونی نیست.

وی در ادامه با اشاره به بازدید خود از شهرک قدس گفت: در این شهرک مجتمع آموزشی عظیمی با عنوان مجتمع آموزشی فجر با 15 سال قدمت وجود دارد که در حال تخریب است.

طلایی ادامه داد: به من گفته‌اند که کمیسیون ماده 5 زمین این مجتمع را برای ساخت تجاری اداری در نظر گرفته و تغییر کاربری داده و شهرداری در حال ساخت و ساز در این زمین است. آیا می‌شود با یک مجتمع آموزشی چنین برخوردی داشته باشیم؟ لذا از شهرداری می‌خواهم موضوع را بررسی کرده و این کار را متوقف کند.

در ادامه چمران در پاسخ به سخنان طلایی گفت: تنها سرای قرآن متوقف نشده بلکه هتلی که قرار بود در مقابل برج میلاد ساخته شود نیز با مشکل در طراحی مواجه شد و اگر سرای قرآن بخواهد ایجاد شود باید طرحش به شورا بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز