خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۴۵۲

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، محدودیت های ترافیکی پایان هفته جاری را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتورسیکلت از 12 ظهر روز سه شنبه مورخ 16 تیر تا ساعت 24 روز جمعه 19 تیر ماه جاری از محور های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران و بالعکس ممنوع است.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کرج - چالوس

پلیس راهور اعلام کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است.

بر پایه این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 19 تیر تا ساعت یک بامداد روز شنبه 20 تیر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه 19 تیر تا یک بامداد روز شنبه 20 تیر ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدین) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محدودیت های محور هراز

تردد تمام تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای سه شنبه شانزدهم تا جمعه نوزدهم ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

محدودیت های محور فیروز کوه

تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز های چهارشنبه و جمعه 17 و 19 تیر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (10 خط) بطور شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان در سراسر کشور است.

آخرین اطلاعات ترافیکی در سایت پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir قابل دسترسی است.

پلیس راه استان های البرز و مازنداران، هنگام اجرای محدودیت، وسایل نقلیه را با دو تیم یکی در جلو و دیگری در انتهای جاده، همراهی می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز