خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

مشکلات اجتماعی افزایش پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۲۵۲

رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به افزایش مشکلات اجتماعی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم ضیافت الهی که شب گذشته در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد، اظهار داشت:‌ جامعه خیرین و نیکوکاران مجموعه‌ای هستند که در طول سال حمایت‌های قابل توجهی را از مددجویان و جامعه هدف بهزیستی انجام می‌دهند.

وی با اشاره به رشد آسیب‌های اجتماعی و توجه بیشتر به معضلات جامعه، بیان داشت:‌ با توجه به تغییر سبک زندگی و فضاهای مجازی و شیوه تکنولوژی شاهد هستیم که رشد آسیب‌های اجتماعی بیش از گذشته شده است و مشکلات اجتماعی افزایش پیدا کرده است.

محسنی بندپی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: در حوزه مسائل اجتماعی نیازمند به یک نگاه جدید و کلان و استراتژی خاصی که این موضوع از اولویت‌های سازمان بهزیستی است که در برنامه ششم نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به منابع محدود دولت، گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت موجود در جامعه خیرین که در ابعاد مختلف وجود دارد برای حمایت از نیازمندان و مددجویان استفاده کنیم.

وی به ایجاد اشتغال و احداث مسکن ویژه مددجویان اشاره کرد و گفت:‌ سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین بنیاد مستضعفان، وزارت مسکن و سازمان بهزیستی با امضا رسید که بنا داریم بر اساس این تفاهم‌نامه 11 هزار خانواده دارای دو معلول را صاحب مسکن کنیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: در این زمینه بنیاد مستضعفان 15 میلیون تومان، سازمان بهزیستی 10 میلیون تومان و خیرین مبلغ 5 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی مددجویی کمک خواهند کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز