خبرگزاری کار ایران

تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد وحدت رویه در پرداخت مبتنی بر عملکرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۶۷۱۳

جلسه کارگروه مشترک نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، قائم مقام و معاون کل این وزارتخانه و معاونین درمان، پرستاری و روسا و معاونین سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا اولیایی منش در حاشیه برگزاری این جلسه تشکیل کارگروهی مشترک برای ایجاد وحدت رویه در سطح دانشگاه‌ها و بیمارستان‌های مستقر در شهر تهران را به عنوان مهم‌ترین تصمیم اخذ شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: با تشکیل این کارگروه در ظرف چند روز آینده تصمیمات یکسان و مشترکی در سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در سطح تهران اخذ خواهد شد.

به گفته اولیایی منش روسای سه دانشگاه علوم پزشکی مستقر در تهران ، معاونین توسعه، درمان و مدیران اداری سه دانشگاه ، عضو این کارگروه خواهند بود و تصمیمات مشترک آنها در خصوص نظام پرداخت مبنی بر عملکرد بزودی اعلام خواهد شد .  

وی در ادامه با بیان این که کشورهای توسعه یافته دنیا حدود یک دهه است که به سمت نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد حرکت کرده‌اند، گفت: مهم‌ترین مشخصه پرداخت مبتنی بر عملکرد، دخیل شدن کیفیت خدمت در پرداخت به پرسنل است.

اولیایی منش در توضیح گفت: تا به حال شاخص عمده پرداخت در بیمارستان‌ها، کمیت کار بوده است و کیفیت و رضایتمندی سیستم و بیمار در پرداخت‌ها نقش کمی داشت.

وی گفت: نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد در کشور برای اولین بار در وزارت بهداشت و در بیمارستان‌ها شروع شده است و ظرف روزهای آینده 400 بیمارستان دانشگاهی و دولتی را شامل خواهد شد.

به گفته اولیایی منش پرداخت مبتنی بر عملکرد به عنوان یک اقدام مترقی در وزارت بهداشت آغاز شده است و این وزارتخانه پیشرو در زمینه استقرار پرداخت مبتنی بر عملکرد در واحدهای زیرمجموعه خود خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز