خبرگزاری کار ایران

شاکری:

نامگذاری ایستگاه متروی «شهدای رسانه» غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۷۸۱

عضو شورای شهر تهران نامگذاری ایستگاه مترو در تقاطع ولیعصر-فاطمی را به نام «شهدای رسانه»غیرقانونی دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه ساخت مسجد ولیعصر واقع در پارک دانشجو قرار بود، متوقف شود، اما ساخت آن همچنان ادامه دارد، گفت: قرار بود؛ مهندسین مشاور طرح خود را درباره گنبد و مناره این مسجد بیاورند، اما این کار صورت نگرفت و علی‌رغم آن همچنان ساخت مسجد ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری متروی تقاطع ولیعصر و فاطمی به نام شهدای رسانه گفت: این عمل غیرقانونی بوده و نامگذاری در شان شورای شهر است.

شاکری افزود: ما فرهنگسرا و خیابان به نام شهدای رسانه داریم، اما دوستان به این موضوع توجه نمی‌کنند و نامگذاری را انجام می‌دهند.

شاکری گفت: نامگذاری مترو باید بر اساس نام محله باشد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه قرآنی و انتقال این نمایشگاه از مصلی به باغ موزه گفت: متاسفانه دسترسی مردم به این مکان خوب نیست و حتی فاصله محل پارک خودروها تا نمایشگاه به گونه‌ای است که مردم در معرض خستگی قرار می‌گیرند. دوستان باید به این موضوع توجه کنند که صرفا میزبان شدن کافی نیست.

شاکری در پایان بر ضرورت همکاری اعضای شورای شهر در خصوص هویت‌سازی برای 354 محل تهران تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز