خبرگزاری کار ایران

رقابت بیش از سه هزار داوطلب در انتخابات نظام پرستاری

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۷۸۳

رییس ستاد اجرایی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری اعلام کرد: این دوره از انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری از ساعت 8 صبح امروز(29خرداد) با رقابت بیش از سه هزار داوطلب در 118 حوزه انتخابیه در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، سید حسن امامی رضوی افزود: این انتخابات ، به مدت 10 ساعت تا ساعت 18 برگزار می شود و در صورت لزوم امکان تمدید آن وجود دارد.

وی تصریح کرد: شمار داوطلبان این دوره از انتخابات نظام پرستاری نسبت به دوره گذشته 20 درصد رشد داشته است که استان خوزستان با 324 و خراسان رضوی با 265 داوطلب به ترتیب در رتبه اول تا دوم قرار دارند.

به گفته امامی رضوی ، 51 درصد داوطلبان، مرد و 49 درصد زن هستند و گروه پرستاری با دو هزار و 477 بهیاری با 374 ، تکنسین اتاق عمل با 120 و فوریت های پزشکی با 35 تن، داوطلبان گروه های شرکت کننده را تشکیل می دهند. ضمن اینکه بیشترین داوطلبان از مقطع کارشناسی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در تمام شهرها صندوق های ثابت و سیار برای تسهیل در رای دادن کادر پرستاری در نظر گرفته شده است که به عنوان مثال در شهر تهران 14 صندوق ثابت در بیمارستان های شهدای تجریش، مدرس، امام حسین (ع)، حضرت رسول ( ص)، لقمان، سینا، امام خمینی (ره)، شهید رجایی، میلاد، بعثت، بقیه الله (عج)، فیاض بخش، شریعتی، ولیعصر (عج) و خاتم الانبیا (ص) تعیین شده است.همچنین 12 صندوق سیار نیز در 107 بیمارستان گردش می کنند.

وی اظهارداشت: نتایج اولیه چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری 31 خرداد اعلام می شود و هشتم تیر نتایج قطعی انتخابات اعلام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز