خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی

کد خبر : ۲۸۳۷۴۶

سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم بزرگداشت روز جهانی صنایع دستی از بانک سپه به سبب اختصاص بالاترین اعتبار به حوزه صنایع دستی و گردشگری در بین کلیه بانک‌های دولتی و خصوصی در 2 سال اخیر با اهدای لوح و تندیس تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، اهدای لوح و تندیس مذکور در مراسم بزرگداشت روزجهانی صنایع دستی، در 20 خرداد 94، در محل دائمی نمایشگاههای بین الملل تهران در سالن خلیج فارس و با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شیرکوند معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری و نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، محمداسماعیل سعیدی رئیس فراکسیون صنایع دستی مجلس شورای اسلامی، غدا هیجاوی رئیس صنایع دستی آسیا و اقیانوسیه، وزیر صنایع دستی عمان، معاونان وزارت کار و رفاه اجتماعی، سفرا و نمایندگان کشورهای دیگر شرکت کننده در مراسم مذکور برگزار شد.

در این مراسم همچنین جمعی از هنرمندان، برخی از مشتریان بانک فعال در عرصه صنایع دستی و... حضور داشتند و از همکاری مؤثر بانک سپه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تقدیر شد.

همچنین غرفه بانک سپه در بیست و پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی مورد استقبال چشمگیر مسئولان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

در این غرفه علاوه بر آثار صنایع دستی، نمونه هایی از سکه های موزه سکه بانک سپه به همراه بروشورها و منابع اطلاع رسانی در حوزه فعالیتهای این بانک در حوزه صنایع دستی و گردشگری پیش روی بازدیدکنندگان قرار گرفت.

نمایشگاه مذکور، از 20 تا 25 خرداد در سالنهای 8، 9 و 27 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد و غرفه بانک سپه در ابتدای سالن 27 قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز