خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها طبق قانون اقدام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۸۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کارگروهی برای اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب در ناجا راه‌اندازی شده است و از کارشناسان داخلی و خارجی و علما در آن استفاده کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا؛ سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌ الله مکارم شیرازی افزود: در حکم رهبر معظم انقلاب به این جانب، معظم له نگاه به داخل نیروی انتظامی، رسیدگی به معیشت کارکنان و ارتقای فضای اسلامی و انقلابی ناجا را مورد تاکید قرار داده اند.

وی تاکید کرد: تدبیر رهبر انقلاب اسلامی بر این است که از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم و با توجه به رهنمودهای مراجع تقلید و حمایت هایی که همیشه انجام می شود، امیدوارم بیش از گذشته بتوانیم انجام وظیفه کرده و شرمنده شهدا و امام راحل نباشیم.

وی به اقدامات نیروی انتظامی در بخش ارتقای اخلاق و مسائل معنوی به خصوص در بین کارکنان خود اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های حفظ قرآن کریم و دوره‌های بصیرت از جمله این اقدامات است و در مسائل فرهنگی نیز تلاش شده به وظیفه‌ای که بر دوش داریم جامه عمل بپوشانیم و طبق قانون عمل کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به برنامه‌های نیروی انتظامی در خصوص ارتقای امنیت و آرامش در جامعه تصریح کرد: نگاه به اجرای ماموریت‌ها در ناجا در راستای طرح های ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی و نیز افزایش امنیت و آسایش روانی برای مردم در حوزه های مختلف است.

اشتری با بیان اینکه در موفقیت برنامه های خود نیازمند رهنمودهای مراجع و علما هستیم، گفت: نیازمند دعای خیر مراجع تقلید و بزرگان هستیم و تلاش می‌کنیم بتوانیم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

وی به مسئله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص طبق قانون اقدام می‌کنیم هرچند که ممکن است برخی‌ها خرده‌ بگیرند، ولی نیروی انتظامی مجری اجرای قانون است.

فرمانده نیروی انتظامی در خاتمه تاکید کرد: اگر ممانعتی از حضور در کنسرت ها و ورزشگاه ها انجام می دهیم بر اساس وظیفه ذاتی و شرعی ماست، چرا که در کشوری اسلامی هستیم و پاسداری از ارزش‌ها وظیفه ذاتی ما برشمرده می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز