خبرگزاری کار ایران

حیدرزاده:

بیش از 100 تن زباله در تهران جمع‌آوری شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۳۴۷۶

در مراسم پاکسازی مناطق طبیعی، تفرجگاه‌ها و اماکن عمومی استان تهران در هفته محیط زیست بیش از 100 تن زباله جمع‌آوری شد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی حیدرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: یکی از معضلات زیست محیطی موجود در سطح استان وجود انبوهی از زباله های رها شده در مناطقی است که قابلیت گردشگری دارند.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات باید از یک حالت نمادین خارج شود افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا حفاظت از محیط زیست به عنوان یک ارزش اجتماعی در فرهنگ مردم نهادینه شده است .

حیدرزاده تصریح کرد: در کشور مابا توجه به سابقه فرهنگ ایرانی و عقبه دینی و مذهبی حفاظت از محیط زیست باید بصورت یک فرهنگ در دل همه گان جای گیرد. متاسفانه در بعضی جاها جمع کردن زباله از دل طبیعت یک کار کم اهمیت تلقی می شود درصورتیکه پاکسازی طبیعتی که بدست انسان ها با زباله درهم آمیخته شده، یک کار ارزشی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه مراسم های پاکسازی در مناطق طبیعی، تفرجگاهها و اماکن عمومی استان در روزهای پایانی هفته محیط زیست برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم ها با همکاری و مشارکت دستگاهها و سازمانهای مختلف، تشکل های مردم نهاد زیست محیطی و گروههای داوطلب مردمی و علاقمندان به طبیعت به انجام رسید.

حیدرزاده خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از 100 تن زباله خشک و تراز مناطق طبیعی ، مکانهای تفرجگاهی  و اماکن عمومی استان جمع آوری و به مکانهای دفع از پیش تعیین شده انتقال یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز