خبرگزاری کار ایران

از سوی گروه نمایش مفید صورت گرفت؛

نمایشی برای درک بیشتر زندگی کودکان کار

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۹۲۷

گروه نمایش مفید با همکاری انجمن حمایت از کودکان کار نمایش مشارکتی " اینترکتیو" را به مناسبت روز جهانی لغو کار کودک در پارک آب و آتش تهران برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، این نمایش که با محوریت موضوع هایی همچون، خشونت، ترحم و . . . در چند تابلو طراحی شده بود و به تماشاگران این امکان را می داد تا که لباس کودکان کار را بپوشندو چند دقیقه ای با ایفای نقش خود را به جای این کودکان قرار دهند و با عبور از تابلوهای ِ طراحی شده با مراحل یک روز زندگی کودکان کار آشنا شوند.

هدف نمایش این بود که بازیگرها  به ایستگاه آخر برسند. ایستگاه آخر ایستگاهی است که در آن با بازیگر, گفت‌وگو می شود و نظر و احساسش از کودک کار بودن و موضوع های ِ پیرامونش را باز گو می کرد.

 هدف ِاین نمایش ایجاد ِ درک بیشتر از کودکان کارو  ایجاد شناخت و درک و همدلی با کارگران ِ کوچک شهر و کوشش برای احقاق ِ آرزوی لغو ِ کار ِ اجباری کودک در همه ی دنیا بود.

نکته ی جالب و حایز اهمیت در اجرای این اینترکتیو , پیوستن  بسیاری از کودکان ِ در حال کار در پارک ِ آب و آتش بود که  با علاقه به نمایش پیوستند و شادمانی فراوانی را برای گروه برگزار کننده ایجاد کردند . 

این نمایش همچنین حاوی نکات  آموزشی  غیر مستقیم برای کودکان کار در زمینه  در مراقبت از  جسم و شخصیت شان نیز بود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز