خبرگزاری کار ایران

اعزام ایثارگران به عتبات عالیات

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۵۶۴

مشاور رییس سازمان حج و زیارت در امور ایثارگران، از اعزام ایثارگران و خانواده های آنان به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام مهدی شهسواری با بیان اینکه برای اعزام این قشر از جامعه هیچ محدویتی وجود ندارد، گفت: البته وظیفه اصلی ساماندهی سفرهای زیارتی ایثارگران، از جمله عمره و تمتع، عتبات عالیات و مشهد مقدس، به عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است که در این چند سال، آمارهای خوبی در زمینه اعزام ایثارگران به سفرهای زیارتی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ظرفیت اعزام به عتبات عالیات زیاد است، بنیاد، هر تعداد از ایثارگران و خانواده های آنان را که به اعلام کند، آمادگی اعزام آنها را داریم.

مشاور رییس سازمان حج و زیارت در امور ایثارگران تصریح کرد: در بحث کمک هزینه سفرهای عتبات، برنامه جامعی با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال تدوین است که هنوز نهایی نشده اما در تلاشیم که بزودی آن را نهایی کرده، تا ایثارگران و خانواده های این عزیزان بتوانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی افزود: در سال 93 و در چندین نوبت، کاروان های جانبازان قطع نخاعی و ویلچری را به عتبات اعزام کردیم و برای هماهنگی محل اسکان مناسب این عزیزان، با توجه به شرایط جسمی آنها، نهایت تلاش صورت گرفت تا جانبازان سفر راحتی داشته باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز