خبرگزاری کار ایران

عضو حقوقدان شورای شهر تهران:

باید جلوی قانون‌شکنی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۵۳۶

عضو حقوقدان شورای شهر تهران گفت: قانون بشری مقدس نیست، اما حرمت دارد و باید جلوی قانون‌شکنی را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی صابری در یکصد و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری سال جاری به همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: منظور از همزبانی میان دولت و ملت تنها قوه مجریه نبوده و همه قوا را شامل می‌شود.

وی با یادآوری بازدید خود از منطقه 21 گفت: من در جلسه ملاقات مردمی این منطقه حضور داشتم و معتقدم نقطه مشترک زبان مردم و دولتمردان، قانون است.

وی با تاکید بر اینکه قانون بشری مقدس نیست، اما حرمت دارد و باید جلوی قانون‌شکنی را گرفت، ادامه داد: در این جلسه ملاقات مردمی شخصی بدون فرم مربوطه و با دعوا وارد جلسه ملاقات مردمی شد و با چاپلوسی از بدو ورود، شهردار را معلم اخلاق نامید و ما اعضای شورای شهر را بی‌عرضه‌هایی که نتوانستیم، جلوی ساخت و ساز در باغات کن را بگیریم.

عضو حقوقدان شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این شخص قصد داشت؛ شهردار به او مجوز دهد تا دور زمینش را محصور کند و بتواند از مزایای قانونی آن استفاده کند، این در حالی است که این زمین سند مشاع داشت.

صابری افزود: شهردار نظر من را پرسید و من گفتم این کار قانونی نیست که در نتیجه فرد مذکور دوباره اعضای شورای شهر را مورد عتاب و خطاب قرار داد.

عضو شورای شهر با اشاره به اینکه این فرد از جمله دیکتاتور معروف، ناپلئون استفاده کرد که «قانون منم»  و خودش را تئوریسین و شهردار را معلم اخلاق نامید، افزود: لذا خواهش می‌کنم؛ همکاران ما که در ملاقات‌های مردمی شرکت می‌کنند، بر موضع قانون تاکید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز