خبرگزاری کار ایران

نگاهی به خدمات درمانی هلال احمر در کاظمین؛

ارائه خدمات شبانه‌روزی و رایگان به زائران ایرانی در طول سال

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۹۷۰

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق با تاکید بر اینکه درمانگاه این جمعیت واقع در کاظمین در ایام مناسبتی چون تاسوعا، عاشورا، اربعین و نیمه شعبان به تمامی زائران خدمات درمانی ارائه می کند، گفت: در ایام خارج از مناسبت این درمانگاه تنها به زائران ایرانی خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، ماشاالله رضایی با اشاره به اینکه ۸ سال پیش فعالیت درمانگاه جمعیت هلال احمر ایران در کاظمین آغاز شد، گفت: این جمعیت در شهر کاظمین دارای یک درمانگاه است که خدمات مورد نیاز زائران را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه درمانگاه جمعیت هلال احمر ایران در کاظمین در باب مراد، هتل جنت الفردوس واقع است، ادامه داد: در این درمانگاه خدماتی چون ویزیت مراجعان، گرفتن نوار قلب، قند و فشار خون و ارائه دارو صورت می گیرد؛ البته کارشناس بهداشت محیط نیز برای ارزیابی وضعیت بهداشتی هتل ها در درمانگاه مستقر است.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق با تاکید بر اینکه درمانگاه این جمعیت واقع در کاظمین در ایام مناسبتی چون تاسوعا، عاشورا، اربعین و نیمه شعبان به تمامی زائران خدمات درمانی ارائه می کند، اذعان کرد: در ایام خارج از مناسبت این درمانگاه تنها به زائران ایرانی خدمات درمانی ارائه می دهد.

وی در خصوص تعداد مراجعان به درمانگاه هلال احمر در کاظمین خاطرنشان کرد: تعداد مراجعان به این درمانگاه از برخی روزها بالغ بر ۲۰۰ تن است.

به گفته رضایی داروهای مورد نیاز مراجعان به درمانگاه هلال احمر کاظمین از ایران تهیه می شود و ارائه خدمات به صورت کاملا رایگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز