خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

بخش اعظم ماموریت‌های نیروهای مسلح بر عهده سربازان است

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۵۰۲

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی از وجود سربازان استفاده می‌شود و بخش اعظمی از ماموریت‌ها برعهده آنها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در هفتمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) (جوان سرباز) نیروهای مسلح با اشاره به بیانات حضرت امام و رهبر انقلاب در شان و جایگاه سرباز گفت: امروز سربازان در نوآوری‌ها و پیشرفت‌های نیروهای مسلح شریک هستند و حق اظهار نظر دارند.

وی افزود: پیش از این به سربازان به چشم دیگری نگاه می‌شد، اما امروز سربازان، عزیزان این مرز و بوم هستند و باید از فکر آنها در پیشرفت نیروهای مسلح استفاده کرد.

اشتری خاطرنشان کرد: امروز بخش اعظم بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران را سربازان تشکیل می دهند و بالاترین سرمایه یک سازمان نیروی انسانی آن است.

وی با اشاره به اینکه سربازان از نظر کمی و کیفی در جایگاه بلند و رفیعی در سازمانهای نظامی و انتظامی قرار دارند، افزود: امیدواریم با رویکرد جدید و عنایات رهبری و تذکری که به فرماندهان نسبت به سربازان داده‌اند، گامهای بلندتری را برای استفاده بیشتر از توان، ظرفیت، استعداد و بنیه سربازان داشته باشیم.

اشتری با تاکید براینکه تکالیف بزرگی را مقام معظم رهبری بر عهده فرماندهان گذاشته‌اند، گفت: اگر امروز بخواهیم، جوانان ما در جایگاه اصلی خود باشند، باید به این نظرات توجه کنیم و حتما پیشنهادات و انتقادات سربازان را مورد توجه قرار دهیم.

وی خطاب به جوانان و سربازان گفت: آینده کشور به دست شماست و حدود دو سال از عمر شما در خدمت نیروهای مسلح است و باید از این سرمایه استفاده شود. شما در جامعه به عنوان نماینده نیروهای مسلح و جمهوری اسلامی ایران در هر حوزه و جایگاهی می‌توانید، نقش موثری داشته باشید.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تاکید کرد: از زمانی که این لباس را به تن کرده اید، باید خدمت خالصانه به خلق خدا انجام دهید و بهترین خدمتی که می‌توانید، انجام دهید ایجاد نظم و آرامش برای مردم است.

وی با بیان اینکه تقویت و خوداتکایی مانند گذشته باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: تمرین قانونگرایی و نظم پذیری، مقابله با سختی ها، صبر و استقامت و پایداری باید مورد توجه قرار بگیرد و بعد از دوره خدمت همین روحیه را باید در سازمان مشغول به خدمت تسری دهید.

وی تصریح کرد: امروز در سراسر مرزهای جمهوری اسلامی ایران از و جود سربازان استفاده می‌شود و بخش اعظمی از ماموریتهای نیروهای مسلح ما برعهده سربازان است.

وی با تاکیدبراینکه آینده کشور به تلاش جوانان و سربازان بستگی دارد، افزود: اینکه امروز شان و منزلت نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی حفظ می‌شود، به این خاطر است که مردم نیز به جوانان و سربازان اهمیت می‌دهند، امروز امنیت کشور ما مرهون این فداکاری ها است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: اگر در اطراف کشور ما ناامنی وجود دارد، به این خاطر است که از توان و ظرفیت نیروهای خود به خوبی استفاده نمی کنند و دلیل دیگر آن، نداشتن فرمانده و رهبری واحد است.

وی افزود: امروز ولی فقیه ما فرماندهی مجاهد و آشنا به مسائل روز است و این موضوع از برکات کشور ماست و نتیجه آن ارتقای امنیت و آرامش برای مردم بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز