خبرگزاری کار ایران

دستگیری 14 قاچاقچی و کشف یک تن مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۸۰۲۲۵

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش ار یک تن انواع مواد مخدر ، دستگیری 14 قاچاقچی و توقیف 10 وسیله نقلیه در 5 عملیات پلیس طی 24 گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس ، سردار "حسین چناریان " گفت: یکی از تدابیر مهم اولویت های پلیس استان در سال 94 ، شناسایی و برخورد با قاچاق مواد مخدر بوده که مجموعه فرماندهی انتظامی استان در این راه با تمام توان تلاش می کند.

وی افزود: در همین راستا، ماموران انتظامی استان طی 24 ساعت گذشته در 5 عملیات ضربتی در 4 نقطه از استان، 14 سوداگر مرگ را ناکام گذاشته و پس از دستگیری تحویل دستگاه عدالت دادند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در این عملیات بیش از یک تن مواد مخدر که در قالب جاسازی 10 وسیله نقلیه سبک و سنگین قاچاق می شد کشف و ضبط شد.

وی در تشریح این عملیات گفت: عملیات اول پلیس در ساعت 3 بامداد سه شنبه در حاشیه شهر کرمان انجام شد که پلیس امنیت ضمن انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی ، اعضای یک باند قاچاق که در حوزه قاچاق و باجگیری از اتباع افغانی نیز فعالیت داشتند را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی هر 4 عضو آن را دستگیر ،38 کیلو مرفین و 10 کیلو حشیش از مخفیگاه آنان کشف و 4 خودرو توقیف شد.

سردار چناریان عملیات دوم را در ساعت 10 روز گذشته در 3 راهی راین و ایستگاه بازرسی مرصاد در محور زاهدان- کرمان ذکر کرد و گفت: پلیس در این عملیات و در بازرسی از یک کامیون 584 کیلو گرم تریاک کشف و راننده وسیله نقلیه را دستگیر کرد.

سردار چناریان اجرای عملیات سوم را 2 ساعت پس از عملیات دوم و در محور ارزوئیه - بافت تشریح کرد و گفت: در این عملیات ، پلیس ارزوئیه از یک دستگاه سواری 405 ، 88 کیلو تریاک کشف و راننده آن را دستگیر کرد.

وی گفت: عملیات بعدی پلیس در ساعت 1500 روز سه شنبه در قلعه گنج به مرحله اجرا در آمد و ماموران انتظامی موفق شدند از یک دستگاه سواری پژو با 2 سرنشین حدود 3 کیلو گرم هروئین کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: عملیات پنجم پلیس در ششمین روز خرداد 94 در شهرستان رابر به مرحله اجرا در آمد که در این عملیات، پلیس این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری محور جیرفت- رابر بیش از 563 کیلو تریاک از یک دستگاه سواری پارس کشف و دو دستگاه خودروی 405 که اسکورت محوله را برعهده داشتند توقیف و 6 قاچاقچی  را دستگیر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز