خبرگزاری کار ایران

تندگویان خواستار شد:

هزینه‌های انجام شده در کربلا بررسی و به شورا ارائه شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۱۸۲

عضو شورای شهر تهران گفت: عملکرد شهرداری و هزینه‌های انجام شده در مراسم اربعین، بوستان یاس و خرمشهر ظرف مدت دو هفته بررسی و گزارش آن به شورا ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تندگویان در صدو پنجاه و چهارمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درباره تشکیل کمیسیون  ماده 8 گفت: درباره تشکیل جلسات این کمیسیون دوبار به شهرداری تذکر دادیم و پاسخ شهرداری این موضوع را می‌رساند که لزومی به تشکیل کمیسیون ماده 8 نیست.

وی افزود: جلسات این کمیسیون از بدو زمان تشکیل ایجاد نشده و باید در این باره به جمع‌بندی برسیم، اگر نیازی به تشکیل جلسات این کمیسیون نیست، باید در صحن مطرح شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از کارها خارج از برنامه شهرداری به آن ارائه می‌شود، گفت: گرچه شهردار تهران تلاش می‌کند، تا اقدامات جهادی انجام دهد، اما ما نیز باید عملکردی جهادی داشته باشیم اگر کاری خارج از وظایف شهرداری به آن ارائه می شود، باید بودجه فوق‌العاده برای آن درنظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون بودجه باید پاسخگوی این موضوع باشد، افزود: لازم است؛ آقای دبیر ظرف مدت دو هفته بودجه عملکرد شهرداری در مراسم اربعین، بوستان یاس و خرمشهر بررسی کند و به ما ارائه دهد.

تندگویان در ادامه در رابطه با استفاده از آب شرب در  ساخت و ساز تذکر داد و افزود: مشکل ما این است که از آب شرب برای ساخت و ساز استفاده می‌شود و این مساله فشار زیادی را به شهر وارد می‌کند.

وی افزود: پیشنهاد ما بازگشت به حالت آب فروشی بابت ساخت و ساز است. لازم است؛ کارگروه مشترکی بین کمیسیون عمران و کمیسیون سلامت برای جلوگیری از آب شرب در ساخت و ساز ایجاد شود و تصمیمات آن به شهرداری ابلاغ شود.

چمران در پاسخ به تذکر تندگویان درباره کمیسیون ماده 8 گفت: تصمیم برای تشکیل  جلسات این کمیسیون بر عهده شورای شهر نیست و در قانون شهرداری آمده که لازم است، اصلاح شود.

وی همچنین درباره استفاده از آب شرب در ساخت و ساز نیز گفت: شهرداری بر این موضوع تاکید دارد که در ساخت  و ساز از آب شرب استفاده نشود، اما در برخی از موارد رعایت نمی‌شود. لازم است؛ برای قانونی شدن این موضوع کمیته تشکیل شود تا طرحی را تهیه و آن را به شهرداری ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز