خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی:

همچنان پیگیر پرونده اسیدپاشی اصفهان هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۷۹۰

رییس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: درباره حادثه اسیدپاشی اصفهان تا زمانی که پرونده به نتیجه برسد، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا مقیمی در گردهمایی علمی تخصصی روسای پلیس آگاهی سراسر کشور در جمع خبرنگاران درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در پرونده اسیدپاشی اصفهان گفت: پرونده‌های اسیدپاشی جزو پرنده‌هایی است که در اولویت‌های نیروی انتظامی قرار می‌گیرد و این موضوع در هر کجای ایران رخ داده است برای ما اهمیت دارد، از این رو با تمام قوا برای کشف این موضوع اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره اینکه درباره پرونده اسیدپاشی اصفهان نیز اقدامات لازم را انجام داده‌ایم، افزود: این پرونده هنوز در دست کار‌شناسان نیروی انتظامی قرار دارد و من شخصا خودم این پرونده را نظارت می‌کنم.

مقیمی افزود: درباره این پرونده چند مظنون دستگیر شده است، یکی از آن‌ها فردی بود که در اصفهان اقدام به سرقت منازل می‌کرد و بعد از سرقت منازل را آتش می‌زد. وی مظنون اصلی حادثه اسیدپاشی نبود اما دستگیری وی سبب شد تا جرایم سریالی سرقت منازل کمتر شده و با دستگیری وی امنیت منازل بیشتر شود.

رئیس پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: چند مظنون دیگر نیز در این رابطه دستگیر شده‌اند که در حال پیگیری وضعیت آن‌ها هستیم.

مقیمی تاکید کرد: درباره حادثه اسیدپاشی اصفهان تا زمانی که پرونده به نتیجه برسد، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس پلیس آگاهی درباره سرقت از بانک‌ها نیز گفت: موضوعی که باید در سرقت از بانک‌ها مورد توجه قرار بگیرد، این است که بانک‌ها نیز باید وضعیت امنیتی خود را بالا ببرند و به روز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز