خبرگزاری کار ایران

در پی محبوس شدن در چاه؛

کارگر 15 ساله جان خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۴۰۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک کارگر در پی ریزش چاهی قدیمی، جان خود را از دست داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا در تشریح این حادثه، گفت: در ساعت 11:49 صبح  محبوس شدن یک نفر در داخل یک چاه به همکاران ما اطلاع داده شد. ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در اتوبان بهشت زهرا(س) قلعه حاج‌موسی اعزام کرد.

وی  با اشاره به اینکه آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که حادثه در یک کارگاه تولید مواد غذایی رخ داده است، افزود: در واقع کارگران مشغول حفر چاهی جدید در مجاورت چاه قدیمی بودند که یکی از کارگران در چاهی به عمق 9 متر محبوس شد.

ملکی افزود: به دلیل نزدیکی این دو چاه دیواره چاه قدیمی تخریب و محتویات آن وارد چاه جدید شده و کارگر 45 ساله‌ درون چاه گرفتار شد.

سخنگوی سازمان‌ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه  در پی این حادثه جوان 15 ساله‌ای در بالای چاه برای کمک به این فرد وارد چاه شده بود، افزود: پس از حضور آتش‌نشانان مشاهده شد، کارگران در حال خارج کردن نفر اول هستند و نفر دومی که برای کمک به داخل چاه رفته بود محبوس شده است.

وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای نجات این فرد گفت: آتش‌نشانان بلافاصله وارد چاه شدند و جوان 15 ساله را بیرون آوردند که پس از تحویل وی به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد، وی جان خود را از دست داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز