خبرگزاری کار ایران

نیروی انتظامی با تمام توان با هر گونه بی‌ثباتی برخورد می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۳۳۲

فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه های نظامی و اطلاعاتی و همچنین به کارگیری تجهیزات جدید و نیروهای کارآمد با تمام توان با هرگونه بی ثباتی و تحرک به شدت برخورد می کند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت و به سؤالات آنها پاسخ داد.

اشتری در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص مبارزه نیروی انتظامی با مواد مخدر و همچنین امنیت در مرزهای کشور، بیان کرد: نیروی انتظامی با همکاری سایر دستگاه های نظامی و اطلاعاتی و همچنین با به کارگیری تجهیزات جدید و نیروهای کارآمد با تمام توان با هرگونه بی ثباتی و تحرک به شدت برخورد می کند و بحمدالله با تلاش های شبانه روزی مأموران، از وضعیت خوبی در مرزهای کشور برخورداریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری دیگر مبنی بر تدابیر نیروی انتظامی برای مقابله با حملات به پاسگاه های انتظامی در نزدیکی مرزها گفت: نیروی انتظامی با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی در مرزها و افزایش توان نظامی و دفاعی به صورت جدی با مخلان و اشرار برخورد می کند.

فرمانده ناجا بیان کرد: به هر صورت آن طرف مرزها در اختیار ما نیست و نیروی انتظامی از طریق مرزبانی کشور همسایه تذکرات لازم را داده و همچنین وزارت امور خارجه تذکرات لازم را به مسئولان سیاسی کشورهای همسایه داده است.

اشتری در پایان در پاسخ به سؤالی مبنی بر تدابیر فرمانده نیروی انتظامی برای جبران کمبود ها در حوزه انتظامی استان کهگیلویه و بویراجمد گفت: بی شک در رفع مشکلات مثل همیشه همراهی و همکاری سایر مسئولان استان مثمر ثمر خواهد بود و سعی می شود تا پایان سال جاری کمبودهایی که در حوزه نیروی انسانی، تجهیزات و ساخت و سازها وجود دارد ، مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز