خبرگزاری کار ایران

عده‌ای نمی‌خواهند که شورا به سمت کارآمدی پیش برود

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۰۹۵

عضو شورای شهر تهران گفت: عده‌ای می‌خواهند؛ شورا را به سمت سیاسی‌شدن پیش ببرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در تذکر پیش از دستور خود درجلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به بحث صورت گرفته میان خود و یکی از اعضای شورا گفت: این بحث خارج از دستور و غیر عادی نبود و دوست نداشتم این موضوع در رسانه ها منعکس شود، اما روابط عمومی شورا این موضوع را منعکس کرد. که مختاباد در این خصوص تذکر داد و من آن را کافی دانستم.

وی ادامه داد: روز گذشته این موضوع از شبکه خبر که در سراسر کشور و سایر کشورها نیز پخش می‌شود،  منعکس شد.

دوستی افزود: نمی‌خواهم، به هیات رئیسه یا روابط عمومی تذکر دهم، اما قرار نیست مسائلی که در جلسات غیرعلنی مطرح می‌شود، به بیرون منعکس شود، اما متاسفانه روابط عمومی و شبکه خبر این موضوع را انعکاس دادند. لذا از  آقای سرافراز می‌خواهم که این موضوع را بررسی کند که آیا انعکاس خبر به نفع کشور بود یا به ضرر آن؟

عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه عده‌ای نمی‌خواهند شورا به سمت کارآمدی پیش برود، عنوان کرد:  مقاله‌ای در خصوص عملکرد دو ساله شورا نوشته و در یکی از رسانه‌ها منتشر کردم که در این مقاله عنوان کردم که سی و یک نفر عضو شورا مسائل شهر را رصد می‌کنند و تاکنون ویترین خوبی ارائه دادند اما عده‌ای می خواهند شورا را به سمت سیاسی شدن ببرند.

وی با انتقاد از گزارش شبکه خبر مبنی بر انعکاس بحث صورت گرفته میان خود و عضو دیگر شورا ادامه داد: در این گزارش از مردم نسبت به این موضوع نظرخواهی شد که حتی برخی در این نظرخواهی گفته بودند نباید اعضای شورا با هم درگیر شوند.

دوستی تاکید کرد: ما 31 نفر عضو شورا برادرانه در کنار یکدیگر کار می‌کنیم و هرکدام ایده‌ای داریم اما بنا نداریم به کسی ظلم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من سرباز این نظام بوده، هستم و خواهم بود اما به سیما می‌گویم که ما را تضعیف نکنید.

در ادامه رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با کوبیدن یکدیگر به جایی نمی‌رسیم اظهار کرد: ما مثل خانواده هستیم و هرکدام فکری داریم اما باید کنار یکدیگر کار کنیم و نباید یکدیگر را کوچک کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تقدیر رهبری از شورای سوم شهر تهران گفت: به همه می‌گویم که احترام ما دست خود ما است و باید احترام یکدیگر را رعایت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز