خبرگزاری کار ایران

از سوی معاون عمرانی دانشگاه آزاد؛

جزئیات روند پیشرفت طرح تجمیع واحدهای دانشگاه آزاد تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۵۸۹

معاون عمرانی دانشگاه آزاد روند پیشرفت طرح تجمیع ساختمان‌های واحد تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از آنجایی که دکتر میرزاده بر روی به نتیجه رسیدن این طرح تا پایان سال 96 تاکید دارند، از روسای واحدهای تهران خواستیم تا تلاششان را برای به نتیجه رسیدن بیشتر کنند.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به برگزاری جلسه تجمیع که با حضور میرزاده و روسای واحدهای تهران برگزار شد، گفت: از آنجایی که دکتر میرزاده به موضوع طرح تجمیع ساختمان های واحد تهران اهمیت می دهد، جلسات مربوط به این موضوع هر دو ماه یکبار با حضور روسای این واحدها برگزار شده و گزارش آخرین وضعیت طرح مورد بررسی قرار می گیرد.

وی درباره مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که خوشبختانه وضعیت پیشرفت طرح تجمیع در واحدهای تهران شمال، جنوب، پزشکی و سازمان مرکزی به خوبی در حال پیشرفت است اما وضعیت واحد مجازی، تهران غرب و تهران مرکزی هنوز روشن نیست.

هاشمی افزود: به همین خاطر از روسای این واحدها خواسته شد تا تلاش جدی تری داشته باشند تا تکلیفشان را برای اجرای طرح تجمیع مشخص کنند.

وی درباره علت به تعویق افتادن اجرای این طرح در واحدهای تهران مرکز و تهران غرب گفت: واحد تهران مرکز به دلیل داشتن 50 هزار دانشجو که عدد بالایی است، هنوز نتوانسته زمینی مناسب برای ایجاد یک واحد دانشگاهی برای پذیرش این تعداد دانشجو پیدا کند، از سوی دیگر واحد تهران غرب نیز به دلیل نداشتن منابع مالی مناسب و کافی نتوانسته اقدام به خرید زمین مناسب کند به همین خاطر مقرر شد جلسات ویژه ای برای تصمیم گیری در مورد وضعیت هر یک از این واحدها برگزار شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از تعیین تکلیف وضعیت واحد مجازی در این جلسه خبر داد و گفت: با موافقت رییس دانشگاه آزاد مقرر شد زمین مناسبی در حوالی واحد علوم و تحقیقات تهران در اختیار این واحد قرار داده شود.

وی روند پیشرفت طرح تجمیع ساختمان های واحد تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: از آنجایی که دکتر میرزاده بر روی به نتیجه رسیدن این طرح تا پایان سال 96 تاکید دارند، به همین سبب از روسای واحدهای تهران خواستیم تا تلاششان را روزافزون کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز