خبرگزاری کار ایران

خروج آخرین کاروان زائران ایرانی از مدینه

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۱۷

مشاور عالی رییس سازمان حج وزیارت گفت: پس از دستور وزیر ارشاد مبنی بر تعلیق سفر عمره مفرده، ۲۴ فروردین ماه آخرین کاروان‌های زایران ایرانی به عمره مفرده اعزام شدند که این عده روز گذشته به مکه رفتند.

به گزارش ایلنا، ناصر خدر نژاد از خروج آخرین کاروان زایران ایرانی از مدینه منوره خبر داد و اظهار داشت: پس از دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعلیق سفر عمره مفرده، ۲۴ فروردین ماه آخرین کاروان‌های زایران ایرانی به عمره مفرده اعزام شد و روز گذشته پس از اقامت ۵ روز در مدینه منوره به مکه مکرمه اعزام شدند.

خدرنژاد خاطر نشان کرد: این گروه از زایران ایرانی، عصر روز گذشته پس از محرم شدن در مسجد شجره راهی مکه مکرمه شدند که پس از انجام اعمال و اقامت ۵ روزه جهت زیارت و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی، به ایران اسلامی باز خواهند گشت.

مشاور عالی سازمان حج وزیارت تصریح کرد: تا پنج روز دیگر مکه مکرمه از حضور زایران ایرانی خالی می‌شود و تا زمانی که عمره مفرده از حالت تعلیق خارج نشود، اعزامی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: کسانی که تمایل به انصراف از عمره دارند می‌توانند به کارگزاران حج یا همان کاروانهایی که ثبت‌نام نهایی را انجام داده‌اند مراجعه و در سه قسط پول خود را دریافت کنند.

مشاور عالی رییس سازمان حج وزیارت اظهار داشت: دریافت پول‌های ثبت نام عمره سه مرحله دارد که یک مرحله پول‌های سپرده است که برخی از افراد بعد از انصراف مقطعی به بانک مراجعه می‌کنند و فیش‌های خود را برای سال‌های آینده پایدار می‌کنند که در نوبت قرار داشته باشند.

خدرنژاد ادامه داد: مرحله دوم سود سپرده ۸۰۰ هزار تومان است که پس از انصراف می‌توانند این سود را هم دریافت کنند و مرحله آخر مابه التفاوتی است که امسال واریز کرده اند که می‌توانند این مبلغ را نیز دریافت کنند.

وی یاد آور شد: تمامی این مراحل بعد از ثبت انصراف قطعی انجام خواهد شد و متقاضیان می‌توانند بعد از ثبت انصراف مبالغ خود را در این سه مرحله دریافت کنند و هیچ مشکلی برای انصراف قطعی وجود ندارد.

خدرنژاد خاطرنشان کرد: سازمان حج به کارگزاران یا همان کاروانهای سراسر کشور اعلام کرده که کسانی که برای انصراف مراجعه می‌کنند بدون هیچ مشکلی مراحل انصراف را انجام دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز