خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها:

تعرض به دو نوجوان ایرانی در عربستان را محکوم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۰۵

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: حادثه رخ داده برای دو نوجوان ایرانی به دست عوامل حکومتی کشور عربستان را محکوم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا بصیری‌پور در پانزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که در محل مجلس شورای اسلامی قدیم برگزار شد؛ ضمن تبریک سال جدید گفت: آمار‌ها نشان می‌دهد در ایام نوروز ۱۵ میلیون مسافرت در کشور ىاشتیم و همچنین با ۶۰ میلیون اقامت نیز روبه رو بوىیم که نهادهایی همچون سازمان گردشگری، نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و شورا‌ها سهم بسزایی در خدمات‌رسانی در این ایام داشتند.

وی ادامه داد: در استان‌های مازندران، گیلان، بوشهر، فارس، خوزستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان و کرمانشاه بیشترین تعداد اقامت و مسافرت را ىاشتیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به شعار امسال؛ دولت و ملت همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: وظیفه آحاد ملت این است که به مسئولین دولتی کمک کرده و با آنان همدل و همزبان باشند تا به سمت رفع مشکلات حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه امسال سال انتخابات است و انتخابات کاری سیاسی است اظهار کرد: باید در این خصوص کمال همدلی را داشته و با روحیه مثبت در طی انتخابات وارد شویم.

بصیری‌پور ادامه داد: به رسمیت شناختن برنامه هسته‌ای ایران به رغم تمام مخالفت‌ها و موافقت‌ها یکی از موفقیت‌های بزرگی بود که نصیب کشور ما می‌شد.

وی تاکید کرد: قدرت‌های استکباری ملت ما را مردمی جنگجو و مدافع تروریسم معرفی می‌کردند که با مذاکرات انجام شده مشخص شد ما ملتی اهل مذاکره هستیم و حتی با دشمن خود مذاکره می‌کنیم تا همه چیز با صلح حرکت کند.

وی همچنین حمله عربستان سعودی به کشور یمن و خشونت انجام شده در این کشور و نیز حادثه پیش آ‌مده برای دو نوجوان هموطنمان را در کشور عربستان را محکوم کرد.

وی همچنین در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: بسیاری از اندیشمندان ارزیابی مثبتی نسبت به بیانیه مشترک صادر شده دارند و دراین راستا پیگیری محکم و ادامه فعالیت تیم مذاکره کننده تا رسیدن به نتیجه مطلوب دارای اهمیت بسیاری است.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه هفته آینده روز شوراهاست گفت: قرار است برای این هفته برنامه‌هایی تدارک دیده شود و عملکرد و نقش شورا‌ها را در سراسر کشور مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه شوراباوری امر مهمی است گفت: در روز ۹ اردیبهشت که مصادف با روز شوراهاست از ریاست جمهوری دعوت کردیم در مراسمی که به همین مناسبت در تهران و با حضور اعضای شورای عالی استان‌ها برگزار می‌شود شرکت کنند که ایشان نیز پذیرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز