خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت:

افزایش تعرفه در بخش‌های دولتی و خصوصی غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۰۵۹

مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: هیچ گونه افزایش تعرفه ای در بخش دولتی و خصوصی در سال جدید نداشته ایم و این افزایش باید با در هیأت وزیران به تصویب برسد و از طریق وزارت بهداشت ابلاغ شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسین میردهقان ضمن تکذیب افزایش تعرفه‌ها افزود: هرگونه افزایش تعرفه منوط به مصوبه هیأت وزیران است و هیچ فرد یا سازمانی مجاز به افزایش تعرفه ها نیست و این اقدام نوعی تخلف است و از نظر قانونی تنها وزارت بهداشت باید مصوبه هیأت وزیران را ابلاغ کند تا این افزایش صورت گیرد.

وی گفت: در بخش دولتی و خصوصی هیچ افزایش تعرفه ای نداشته ایم و اگر هم اتفاق افتاده باشد بر خلاف مقررات است و هیچ مرکز درمانی حق چنین کاری را ندارد. چون هیأت وزیران هنوز آن را تصویب و ابلاغ نکرده است.

وی همچنین زمان تصویب و ابلاغ افزایش تعرفه پزشکی را تا پایان فروردین ماه تخمین زد و گفت: افزایش تعرفه ها برای پرونده های بیمه ها و مطالبات آنها از اول فروردین ماه سال جاری محاسبه خواهد شد.

پیش تر دکتر محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت عنوان کرده بود: پیشنهاد افزایش حدود ۱۵‌‌درصدی تعرفه‌های پزشکی برای سال ۹۴، اواخر سال گذشته از شورای عالی بیمه به هیأت دولت ارسال شد اما هنوز این تعرفه‌ها در دولت بررسی و تصویب نشده است و در مورد تعرفه‌های پزشکی سال‌۹۴ مصوبه‌ای در دولت نداریم و قرار است در جلسه هیأت دولت پیشنهاد افزایش تعرفه‌های پزشکی که در حدود تورم پیشنهاد شده، بررسی و تصویب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز