خبرگزاری کار ایران

برنامه های هفته زن اعلام شد/ برگزاری مراسم گرامیداشت همسر امام با حضور رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۸۶۳

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانوارده برنامه‌های هفته مادر و گرامی‌داشت مقام زن را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهیندخت مولاوردی در نشست خبری خود به مناسبت میلاد حضرت فاطمه با بیان اینکه در هفته زن ۱۰۰ هزار برنامه برگزار خواهد شد، گفت:  زن، سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی؛ زن، کرامت انسانی و حقوق شهروندی؛ زن، سرمایه اجتماعی، مدیریت و مشارکت؛ زن، اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی؛ زن، سلامت، شادابی و امید؛ زن، خانواده سالم، جامعه سالم و زن، تحقق عدالت، همدلی و همزبانی به ترتیب عناوین هفته زن ازتاریخ ۲۱ تا ۲۷ فروردین هستند. 

وی ادامه داد: مهم‌ترین برنامه هفته زن، بزرگداشت بانو خدیجه ثقفی همسر و یار امام راحل است که با حضور رییس جمهور در روز ۲۳ فروردین ماه جاری برگزار می‌شود و به نقش این بانو در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد. 

مولاوردی افزود: ۲۴ فروردین ماه جاری نیز همایش یاس مهربانی با همکاری آموزش و پرورش و رونمایی از تندیس شهید محبوبه دانش در میدان ۱۷ شهریور و تجلیل از مقام مادر در بانک کشاورزی انجام صورت می‌گیرد. ضمن اینکه ۲۵ فروردین ماه جاری نیز دومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از سوی سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار می‌شود. 

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تاکنون ۲۵ استان و ۲۴ وزارت خانه، برنامه‌های پیشنهادی خود را در مورد هفته زن ارایه داده‌اند، گفت: بیشترین آمار در این زمینه به استان فارس و در بین دستگاه‌های اجرایی مربوط به بنیاد شهید است. 

وی اظهار کرد: دیدار از زندان زنان و خوابگاه‌های دانشجویی، افتتاح طرح‌ها، برپایی نمایشگاه‌ها، اعزام کاروان سلامت و ویزیت رایگان زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست از سوی هلال احمر و تبلیغات و انتشارات طی هفته زن در کل استان‌های کشور از جمله دیگر برنامه‌های در این هفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز