خبرگزاری کار ایران

جذب هیأت علمی پزشکی در دانشگاه آزاد/ ثبت نام تا پایان فروردین

مدیر امور اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری دومین فراخوان جذب هیات علمی این دانشگاه با امکان انتخاب سه رشته محل برای هر متقاضی تا پایان فروردین ماه جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیر امور اعضای هیات علمی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در ابتدا از واحدهای مجری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی خواسته شد تا نیاز‌های واحد خود به اعضاء هیات علمی را با توجه به رشته‌های موجود اعلام کنند و بعد از تطبیق نیاز‌ها با رشته‌ها، سامانه جذب آماده و راه اندازی شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سایت حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس jazb. med. iau. ir مراجعه کنند.

آیتی درباره افراد واجد شرایط برای ثبت نام در این فراخوان اعلام داشت: برای کلیه فارغ التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی با مدرک دکتری تخصصی (Ph. D)، بورد تخصصی و فوق تخصصی، و استثنائاً فقط در رشته‌های پرستاری و مامایی با مدرک کار‌شناسی ارشد با لحاظ شرایط خاص امکان ثبت نام وجود دارد که پس از تایید صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان به صورت عضو هیات علمی پیمانی، استاد وابسته و استادان و دانشیاران برجستهٔ علوم جهت واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور جذب می‌شوند.

مشاور حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه در این فراخوان امکان سه رشته محل برای داوطلبان فراهم است، گفت: برای هر متقاضی یک حساب کاربری ایجاد می‌شود و پس از دریافت آن متقاضیان می‌توانند درخواستهای خود را ثبت و حداکثر تا سه درخواست را در رشته محل‌های مورد نظر انتخاب نمایند.

وی همچنین اعلام داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت ثبت نامی خود در هر لحظه از زمان ثبت نام به بعد مطلع گردند و آن را پیگیری نمایند.

لیست کلی اعلام نیاز واحد‌ها و شرایط ثبت نامی در صفحه اول سامانه جذب حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قابل مشاهده است.

کد خبر : ۲۶۳۹۵۵