خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

فوت عموی هادی ساعی به دنبال درگیری با پیمانکاران شهرداری/ پیگیری حادثه فردا در جلسه شورا

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۸۰۴

عضو شورای شهر تهران درخصوص فوت عموی هادی ساعی طی درگیری با پیمانکاران شهرداری توضیحاتی ارائه داد.

ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حادثه فوت عموی هادی ساعی گفت: میان عموی 60 ساله هادی ساعی و پیمانکاران شهرداری که وظیفه جمع‌آوری زباله و رفت و روب را دارند؛ درگیری لفظی رخ داد که بر اثر این درگیری فشار عصبی بر وی وارد شده و با بروز سکته قلبی فوت می کند.

وی در پاسخ به این سوال که سال گذشته مرحوم چراغی در درگیری با عوامل پیمانکار شهرداری کشته شد؛ واقعا چرا باید درگیری میان پیمانکاران شهرداری و شهروندان دوباره تکرار شود، اظهار کرد: حادثه سال گذشته پیچیده و مغرضانه‌تر بوده و پیمانکاران شهرداری به قصد درگیری و ضرب و شتم به ماجرا ورود پیدا کرده‌اند که چنین قضیه‌ای محکوم بوده و باید با آن برخورد شود، اما درگیری لفظی اتفاقی است که معمولا در همه جا و حتی سایر دستگاهها نیز اتفاق می‌افتد؛ مثلا ممکن است میان کارمندان باجه درگیری لفظی ایجاد شود و ما نمی‌دانیم؛ میان عموی ساعی و پیمانکاران چه گذشته است.

عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: شهرداری باید در زمان برگزاری مناقصه شرایطی را لحاظ کند تا پیمانکاران علاوه بر شرایط عمومی لازم موظف باشند؛ تعهداتی را عمل کنند تا بنابر آن افراد متدین، سالم و دارای اخلاق حسنه را بکار بگیرند.

قناعتی افزود: این موضوع می‌تواند؛ در شورای شهر پیگیری شود تا شهرداری به دنبال استفاده از پیمانکارانی باشد که علاوه بر داشتن شرایط عمومی در حوزه تخصصی و فنی موضوعات عمومی و تربیتی را نیز لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: پیمانکاران با شهروندان در ارتباط هستند و تکریم شهروندان از طرف دستگاه‌های اجرایی برای اعضای شورا حائز اهمیت است.

عضو شورای شهر تهران عنوان کرد: طی صحبت تلفنی با آقای ساعی قرار شد؛ ایشان فردا در جلسه شورای شهر موضوع را مطرح کرده تا در شورا پیگیری شود، چرا که عموی وی نیز یکی از شهروندان بوده و باید موضوع رسیدگی شود تا دیگر شاهد چنین مواردی در تهران نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز