خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست پاکدشت:

6 ماه حبس تعزیری، مجازات مدیر یکی از کشتارگاه‌های طیور پاکدشت

کد خبر : ۲۶۳۳۹۷

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پاکدشت از محکوم شدن دومین مدیر یکی از کشتارگاه های طیور این شهرستان به 6 ماه حبس تعزیری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمودرضا سعیدپور با اشاره به اینکه پایش مستمر کشتارگاههای طیور شهرستان و نظارت برعملکرد آنها در دستور کار  این اداره قرار دارد افزود:  این اداره با تخلفات زیست محیطی بدون هیچگونه اغماضی برخورد و از طریق مراجع قضایی تا حصول نتیجه نهایی پیگیری قانونی لازم را انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: علی رغم پیگیریها و تاکیدات مکرر این اداره در خصوص رعایت الزامات زیست محیطی و بهبود عملکرد سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی و سیستم بوسوز بخش تبدیل ضایعات یکی از کشتارگاه های طیور واقع در جمال آباد پاکدشت و همچنین عدم همکاری کامل از سوی این واحد، موضوع از طریق دستگاه قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

سعید پور تصریح کرد: پس از بررسی شکایت این اداره توسط قاضی پرونده حکم محکومیت مسئول کشتارگاه به 6 ماه حبس تعزیری صادر گردید.

وی خاطر نشان کرد: پیگیری حقوقی  این پرونده مربوط به دومین شکایت این اداره از مجموع چهار کشتارگاه طیور مستقر در شهرستان است که به دلیل بی توجهی به رعایت کامل ضوابط و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست به دادگاه معرفی و ملزم به انجام تمامی تمهیدات زیست محیطی گردید.

 گفتنی است؛ در اسفند ماه سال گذشته نیز حکم محکومیت شش ماه حبس تعزیری و یکسال حبس تعلیقی  برای دو تن از متصدیان کارگاههای آلاینده شهرستان صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز