خبرگزاری کار ایران

خدمت رسانی هلال احمر مازندران به 800 هزار گردشگر نوروزی

کد خبر : ۲۶۳۳۰۴

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به 800 هزار گردشگر نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا، مهدی ولی پور  گفت: این تعداد گردشگر و. مسافر نوروزی از آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در 25 اسفند تا روز چهاردهم فروردین با مراجعه به پست های این نهاد خدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود : 727 هزار نفر با مراجعه به ایستگاههای ایمنی و راهنمایی ، 9 هزار و 960 نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت ، 9 هزار و 186 نفر با مراجعه به خیمه های نماز ، 7 هزار و 404 نفر با مراجعه به فضای دوستدارکودک و یک هزار و 340 نفر با مراجعه به ایستگاههای طرح داوطلب یار خدمات موردنیاز را دریافت کردند.

وی همچنین گفت : در این مدت بیش از 650 هزاربسته فرهنگی ، بروشور اطلاع رسانی و نقشه راهها و اماکن تفریحی و تاریخی بین مسافرین نوروزی توزیع شد.

وی افزود : دو هزار و 29 نفر عضو جوان و 191 نفر عضو داوطلب برای ارائه خدمات مزبور در پست های ایمنی و سلامت مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مازندران خاطرنشان کرد : برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان علاوه بر 40 پست مزبور ، 34 خیمه نماز ، 31 نمایشگاه محصولات فرهنگی و تجهیزاب امدادی ، 35 ایستگاه سلامت تجهیز گردید و بیش از دوهزار نفر از جوانان آموزش دیده عضو جمعیت هلال احمراستان در اجرای این طرح مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران همچنین با اشاره به پوشش امدادی 543 حادثه از آغاز طرح های نوروزی این جمعیت گفت: این نهاد در مدت فوق به 161 سانحه جاده ای ، 9 حادثه کوهستان ، 73 فقره حوادث متفرقه و همچنین 300 فقره فوریت های امدادی مراجعین به پایگاههای امدادی خدمات ارایه کرده است.

وی افزود : ارائه خدمات امدادی لازم به شش هزار و 444 مصدوم ، ارائه خدمات درمان سرپایی به شش هزار و 241 نفر ، اسکان اضطراری دو هزار و 144 نفر و انتقال 203 مصدوم به مراکز درمانی از دیگر خدمات نجاتگران هلال احمر استان بوده است.

ولی پورگفت : در این عملیاتها سه هزار و632 نفر در قالب 949 تیم امدادی با بکارگیری 268 دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران تا روز سیزدهم فروردین 10 میلیون و 142 هزار و 112 نفر شب گردشگر در استان مازندران ساکن شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز