خبرگزاری کار ایران

علی صابری در گفت‌و‌گو با ایلنا:

هدف مختاباد دفاع از حقوق مردم بوده است/شورای شهر به استعلام بازپرسی پاسخ نداده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۷۰

عضو حقوقدان شورای شهر درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت یکی از اعضا شورای شهر از دیگر عضو این شورا توضیح داد.

علی صابری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت الهه راستگو از عبدالحسین مختاباد گفت: اوائل اسفندماه سال گذشته به عنوا وکیل مختاباد و به همراه وی به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ ورسانه مراجعه کردم که در آنجا متن شکایت برای مختاباد قرائت شد و وی در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

وی افزود: در این جلسه براساس سخنان مختاباد بنا شد بازپرسی نسبت به حساب‌های شورا از جمله حساب ستاد ساماندهی سمن‌ها از شورای شهر استعلام کرده و در آن زمان تشکیل، نحوه تشکیل و شکل برداشت از این حساب مشخص شود.

عضو حقوقدان شورای شهر با بیان اینکه تازمانی که به این استعلام پاسخ داده شود تصمیم دیگری درباره پرونده گرفته نخواهد شد، ادامه داد: به صورت کاملا رسمی و به عنوان وکیل مختاباد از دبیرخانه شورای شهر در خصوص دریافت استعلام از بازپرسی سوال کردم که مشخص شد این استعلام دریافت شده و شماره آن را دارند اما هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

صابری درباره توضیحات ارائه شده توسط مختاباد در جلسه بازپرسی اظهارکرد: وی در این جلسه بیان کرد که مساله مطروحه شخصی نبوده و به هیچ شخصی اشاره نداشتند بلکه به نحوه گشایش این حساب نقد داشتند و سوال ایشان بر این اساس بوده است که آیا می‌توان در شورا حسابی باز شود که یکی از اعضا در آن صاحب امضا باشد و این مساله مورد نقد ایشان بوده است.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: مختاباد به صراحت بیان کرد که این حساب در زمان ریاست قبلی شورا گشوده شده است و بنابراین سوال وی جنبه سیاسی و تشکیلاتی نداشته و هدف آن قرار گرفتن یک گروه در مقابل گروه دیگر نبوده است و تنها هدف وی دفاع از حقوق مردم شهر تهران بوده است.

وی بیان کرد: بر طبق روال عادی اگر مدتی از استعلام گذشته شده و به آن پاسخی داده نشود نامه‌ دیگری پیرو استعلام ارسال می‌شود تا هرچه سریع‌تر نسبت به پاسخگویی به استعلام اقدام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز