خبرگزاری کار ایران

پیش بینی وضعیت آب و هوا در سه روز آینده:

خوزستان و بوشهر میزبان گرد و غبار / بارش باران در استان‌های جنوب شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۷۷۳

کارشناس سازمان هواشناسی از بروز پدیده گرد و غبار در استان های خوزستان و بوشهر در سه روز آینده خبر داد و گفت: در روز طبیعت استان های جنوب شرقی کشور بارانی خواهند بود.

امیرحسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور در روزهای آینده گفت: از امروز (سه شنبه) بارش ها در کشورمان به دامنه های جنوبی، شرقی و شمال شرقی زاگرس محدود خواهد شد و به تدریج در آخر وقت امروز این سامانه بارشی از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد .

وی ادامه داد: سامانه بارشی بعدی نیز با عبور خود از نیمه جنوبی کشورمان به افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در نیمه جنوبی کشورمان منجر می شود و در روز طبیعت (پنجشنبه) نیز انتظار می رود که استانهای جنوب شرقی کشور مانند کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارندگی همراه با وزش باد را داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: در سه روز آینده خلیج فارس مواج خواهد بود و استان های خوزستان و بوشهر نیز به دلیل وزش باد شدید با پدیده گرد و خاک روبرو می شوند؛ همچنین وزش باد در دامنه های  مرکزی و شرقی البرز، تهران نیز  پیش بینی می شود.

نقشینه اظهار کرد: امروز تهران نیمه ابری خواهد بود و فردا بعد از ظهر نیز رشد ابر بر روی ارتفاعات البرز را خواهیم داشت. روز پنجشنبه هم تهران با افزایش نسبی دما و وزش باد روبرو خواهد بود.

وی ادامه داد:بیشینه دمای تهران امروز 16 فردا 17 و در روز طبیعت 18 درجه می شود و کمینه دمای فردای تهران به 7 در جه خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز