خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت هوای کشور؛

فردا تهران بارانی است

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۳۴

کارشناس هواشناسی گفت: بارش پراکنده باران‌ از امشب در تهران آغاز می شود و این بارش‌ها تا فردا ادامه خواهد داشت.

امین حسین نقشینه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت هوای کشور در امروز و فردا گفت: بارش‌ها به تدریج از نوار غربی آغاز خواهد شد و در استانهای آذربایجان‌غربی و شرقی، ایلام وکردستان به تدریج بارش افزایش خواهد داشت.

وی افزود: تا اواخر وقت امروز گسترش بارش ها به سواحل جنوبی دریای خزر و دامنه البرز کشیده می شود که در مناطق مرتفع به صورت برف  و همراه با رعد و برق خواهد بود.

نقشینه با اشاره به اینکه فردا دوشنبه نیمه شمالی کشور  بارانی است، گفت: در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوب غربی شاهد بارندگی خواهیم بود. همچنین شدت بارندگی در آذربایجان غربی و کردستان افزایش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، زنجان، مرکزی، همدان، البرز، تهران و شمال خوزستان شاهد بارندگی خواهیم بود، افزود: روز سه‌شنبه نیز بارش‌ها در نیمه شمالی کشور، خراسان شمالی و رضوی ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی گفت: در تهران امشب شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود و این بارندگی فردا افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به بارش برف در مناطق مرتفع کشور نیز گفت: بارندگی‌ها در مناطق مرتفع و سردسیر شمال غرب، البرز و مرکزی به صورت برف خواهد بود که ممکن است؛ اختلالاتی را در تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های مرتفع کشور ایجاد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز