خبرگزاری کار ایران

غرق شدن زوج جوان در رودخانه «مند» دشتی

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۳۴

دو نفر زوج جوان به دلیل بی احتیاطی و عدم مهارت در فن شنا در رودخانه مند شهرستان " دشتی " استان بوشهر غرق شدند .

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان "دشتی" استان بوشهر در تشریح این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر غرق شدن دو نفر در غرب شهر بادوله " رودخانه مند " این شهرستان ، تیمی از ماموران انتظامی این فرماندهی برای بررسی موضوع سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در بررسی های به عمل آمده توسط ماموران انتظامی در محل مشخص شد ، جوان 22 ساله بنام ع. ک فرزند نبی که به همراه همسرش بنام ز.ج اهل و ساکن شهر بادوله جهت تفریح و گذراندن تعطیلات نوروزی به این محل آمده بودند ، بدلیل بی احتیاطی و همچنین لغزندگی کف رودخانه به داخل آب افتاده و متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست داده اند .

وی در ادامه اظهار داشت: عوامل پلیس آگاهی، اورژانس و هلال احمر در محل حاضر شدند و با ]چند ساعت جستجوی فراوان موفق به کشف جسد یکی از آنها شدند و تلاش برای کشف جسد فرد دوم همچنان ادامه دارد.

بنابر گزارش پایگاه خبری پلیس؛ رضایی در خاتمه با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ خاطر نشان کرد: با توجه به بارندگی های اخیر و پر آب شدن رودخانه ها ، به شهروندان و مسافران نوروزی توصیه می کنیم ، هنگام تفریح در طبیعت به موارد ایمنی توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز