خبرگزاری کار ایران

کار‌شناس هوا‌شناسی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

هوای تهران فردا آفتابی است/ ادامه بارندگی در نیمه شرقی کشور

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۳۲

یک کار‌شناس هوا‌شناسی درباره وضعیت هوای کشور گفت: طی امروز و فردا نیمه شرقی کشور شاهد بارندگی خواهد بود که شدت آن در استان‌های کرمان، شمال هرمزگان، ‌خراسان جنوبی و مناطقی از یزد احساس می‌شود.

امین حسین نقشینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات البرز و زاگرس پیش‌بینی می شود، گفت: فردا بارش‌ها در مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور همراه با وزش بادهای نسبتا شدید ادامه می‌یابد.

این کار‌شناس هوا‌شناسی با اشاره به اینکه روز آینده شاهد خروج تدریجی این سامانه بارشی از شرق کشور خواهیم بود، افزود: انتظار داریم؛ روز یکشنبه سامانه جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و به تدریج دامنه‌های البرز غربی و سواحل غربی دریای خزر را تحت تاثیر قرار داده و موجب افزایش ابر، بارندگی، گاهی رعد و برق و وزش باد دراین مناطق شود که بارش‌ها در مناطق کوهستانی و مرتفع به صورت بارش برف پیش‌بینی شده است.

نقشینه درباره وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده عنوان کرد: مناطق شمالی و شرقی استان تهران بارندگی خفیف و پراکنده خواهد داشت که در مناطق مرتفع این بارش می‌تواند به صورت برف باشد.

وی گفت: در تهران به تدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود و فردا (شنبه) هوای تهران صاف و آفتابی همراه با غبار صبحگاهی است. همچنین بعداز ظهر یکشنبه در تهران شاهد افزایش ابر خواهیم بود و در شب بارش‌های خفیف و پراکنده رخ داده و دوشنبه تهران بارانی خواهد بود.

این کار‌شناس هوا‌شناسی اظهارکرد: بیشنه دمای تهران در روز شنبه ۱۶ درجه خواهد بود که این میزان روز یکشنبه به ۱۷ در جه می‌رسد، کمینه دمای فردا صبح تهران نیز ۴ درجه و یکشنبه صبح به ۶ در جه خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز