خبرگزاری کار ایران

حقانی خواستار شد:

شناسنامه باغات تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۱۲۰

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران گفت: اجرای مصوبه برج باغ‌ها ریشه به تیشه باغات تهران زد.

 محمد حقانی رییس کمیته محیط زیست شورا اظهار داشت: مصوبه شورای شهر مبنی بر برج باغ‌ها با یک حسن‌نظر و نیت تصویب شد، ولی تیشه به ریشه باغات زد.

به گزارش ایلنا؛ محمد حقانی در تذکرات پیش از دستور یکصد و چهلمین جلسه شورای علنی شهر تهران اظهار داشت: ‌ مصوبه شورای شهر مبنی بر برج باغ‌های تهران با یک حسن نظر و نیت تصویب شد ولی اجرای این مصوبه تیشه به ریشه باغات تهران زد.

وی ادامه داد: طرحی را در شورای اسلامی شهر تهران در حال تصویب است تا مصوبه برج باغ‌ها را در سال ۹۴متوقف کنیم.

حقانی افزود: باید از صدور هر گونه پروانه برای باغات شهر تهران جلوگیری شود و جایگاه واقعی کمیسیون ماده ۷ که در شهرداری تهران است به شورای شهر برگردد و این کمیسیون در شورا تشکیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای تمامی باغات تهران باید شناسنامه تهیه شود و در سایت شورای شهر در معرض دید همگان قرار بگیرد تا مردم نظاره کنند تا نتیجه بگیرند که چه کسی از حریم محیط شهر حمایت می‌کند.

وی گفت: شهردار تهران پهنه‌ها و کاربری‌های سبز را آزاد کند و تبدیل به عرصه‌ها عمومی برای مردم شود.

حقانی ادامه داد: شهرداری منطقه ۱۸ بخشی از باغ شقایق را به حوزه علمیه واگذار کرده است که به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری باید این اقدام متوقف شود و آنجا تبدیل به باغ یا بوستانی برای مردم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز