خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه نیروی انتظامی به مناسبت چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۸۰۰

نیروی انتظامی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و دهه فاطمیه اطلاعیه‌ای را به مناسبت چهارشنبه آخر سال منتشر کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، متن اطلاعیه نیروی انتظامی به شرح زیر است: آئین چهارشنبه پایانی سال از جمله جشن های باستانی و سنت های قدیمی و دیرینه ای است که به عنوان پیش درآمدی برای نوروز،فرصتی برای کنار هم بودن را فراهم می آورد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همواره با نگاهی جامعه محور و مردمی سعی دارد تا از آسیب ها و حوادث ناگوار در چهارشنبه آخر سال کاسته و با مشارکت دهی یکایک آحاد جامعه،مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود که همان استقرار نظم و امنیت است را به بهترین شکل به انجام برساند.

ما نیز بر این واقعیت اذعان داریم که نسل جوان و نوجوان ما در چند سال اخیر به تدریج با رفتارهای خطر آفرین و مغایر فلسفه وجودی چهارشنبه آخر سال فاصله گرفته اند که این نیز به سبب عقلانیت بالا و تعهد به آداب و سنن جوانان و نوجوانان عزیز می باشد.

ما در نیروی انتظامی به عنوان متولیان نظم و امنیت جامعه برخود می بالیم که پلیس چنین شهروندان فهیم و هوشمند و فرهنگ دوستی هستیم و به شما شهروندان محترم قول می دهیم که در شب چهارشنبه آخر سال به فضل و کرم الهی همانند همیشه،هوشیارانه در کنار شما بوده و با همکاری یکدیگرتمام سعی و تلاش خود را مبذول می داریم تا از وقوع هر نوع حادثه دردناک جلوگیری نمائیم.مطمئنا امسال به یاری همدیگر پایان سال خوشی را رقم خواهیم زد.

و البته نیز نیروی انتظامی وظیفه خود می داند برای صیانت از حقوق شهروندان،باهرگونه اوباشگری،رفتارهای هنجارشکنانه،راهبندان،سد معبر،اخلال در نظم و امنیت عمومی و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد نماید و در این راستا خودروهایی که با حرکات مخاطره آمیز آسایش و آرامش شهروندان را سلب می نمایند تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و در پارکینگ نگهداری خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز