خبرگزاری کار ایران

اعلام نتایج اولیه انتخابات شورایاری‌ها/ نتایج نهایی۳ فروردین اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۵۵۰

نتایج اولیه چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌های محلات شهر تهران اعلام شد.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه اعلام نتایج انتخابات دوره چهارم شورایاری محلات شهر تهران به این شرح است: با توجه به برگزاری انتخابات شورایاری در روز جمعه مورخ ۹۳/۱۲/۲۲ و براساس صورتجلسات منتج از شمارش آراء، فهرست کاندیدا‌ها و نتایج اولیه آراء مربوط به آنان بر اساس نظر هیئت اجرایی انتخابات در سایت انتخابات شورایاری‌ها درج شده است.

به منظور رعایت حقوق کاندیدا‌ها و رأی دهندگان؛ لازم است از مورخه ۹۳/۱۲/۲۴ به مدت ۴۸ ساعت تا ساعت ۳ بعدازظهر مورخ ۹۳/۱۲/۲۶ هرگونه گزارش یا شکایت مستند وجود دارد را (برابر فرم پیوست) توسط داوطلبان و شهروندان از طریق مراجعه حضوری به دفا‌تر مرکزی هیأت نظارت یا هیأت اجرایی تحویل و رسید آن را دریافت نمایند.

تبصره ۱- کاندیدا‌ها و شهروندان می‌توانند گزارش یا شکایت مستند خود را از طریق سامانه انتخابات هیأت نظارت یا هیأت اجرایی اعلام و کد رهگیری آن را دریافت نمایند.

تبصره ۲- نتایج اعلام شده قطعی نبوده و پس از دریافت، بررسی و رسیدگی به شکایات واصله و تصـمیم گیری هیأت نظارت و اجرایی، نتایج قطعی اعلام خواهد شد.

فرمانداری تهران، ری، شمیرانات بعنوان ناظر عالیه باتفاق هیأت مرکزی نظارت و هیأت اجرایی ظرف مدت ۵ روز از مورخ ۹۳/۱۲/۲۷ لغایت ۱۳۹۴/۱/۲ به شکایات و گزارشات واصله رسیدگی و نتیجه را از طریق سامانه انتخابات به داوطلبان اعلام خواهد نمود.

هیأت نظارت مرکزی با همکاری ناظر عالیه نتیجه نهایی قطعی و تأیید صحت انتخابات را پس از طی فرایند اعلام شده حداکثر تا مورخ ۱۳۹۴/۱/۳ به هیأت اجرایی اعلام خواهد نمود.

هیأت اجرایی از تاریخ ۱۳۹۴/۱/۳ ضمن اعلام نتیجه نهایی انتخابات به کاندیدا‌ها افراد برگزیده شامل ۷ نفر اعضاء و ۳ نفر اعضاء علی البدل را به ستاد هماهنگی شورایاری‌های شهر تهران اعلام می‌نماید.

لذا بر اساس ماده ۵۲ آیین نامه اجرایی انتخابات و تبصره ۱ ذیل آن، ستاد مرکزی موظف است از ﺗﺎرﯾﺦ اﻋﻼم ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ کاندیدا‌ها ﺗﺎ‫ دو روز ﭘﺲ از اﻋﻼم ﻧﺘﯿﺠﻪ اﺧﺬ رأی اﻧﺘﺨﺎﺑﺎت، ﺷﮑﺎﯾﺎت واﺻﻠﻪ را ﺑﭙﺬﯾﺮﻧﺪ و ﻇﺮف ﭘﻨﺞ روز ﺑﻪ آﻧﻬـﺎ رﺳـﯿﺪﮔﯽ ‫ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ‫ ﺷﮑﺎﯾﺎﺗﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﻃﺮح و ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻧﺎم و ﻧﺎم ﺧﺎﻧﻮادﮔﯽ، ﻧﺎم ﭘﺪر، کد ملی، آدرس ﻣﺤﻞ ﮐﺎر ﯾﺎ ﺳﮑﻮﻧﺖ ‫ﺷﺎﮐﯽ ﮐﻪ ﻫﻮﯾﺖ وی را آﺷﮑﺎر ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ، دارا ﺑﺎﺷﻨﺪ.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز