خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدارس غیردولتی:

مشکلات آموزش و پرورش نیاز به هم ‌فکری بیشتر دارد

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده‌ وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این که اهمیت و ضرورت امر مشارکت در آموزش و پرورش را باید باور داشت،گفت: مشارکت در آموزش و پرورش امری ضروری است.

به گزارش ایلنا، مرضیه گُرد درجلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: مشارکت یک امر ضروری است و همه باید برای اعتلای آموزش و پرورش و مشارکت مردمی در این حوزه گام برداریم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده‌ بیان داشت: از بهترین قانون‌های آموزش و پرورش، قانون شوراها بوده است، چراکه تمام اعضای اصلی یک استان و شهرستان در آن حضور دارند و به ارایه نظر می‌پردازند.

وی عنوان کرد: یکی از رویکردهای اصلی ما این است که از افکار و اندیشه‌ها برای نظام تعلیم و تربیت استفاده کنیم و وظیفه داریم برای بهترین انسانی‌هایی که در اختیار ما هستند، نقش بیافرینیم.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده‌ با بیان اینکه آموزش وپرورش فصل مشترک مردم وحاکمیت است گفت: مشکلات آموزش و پرورش با توجه به وسعت کاری نیاز به هم ‌فکری بیشتر دارد.

گُرد خاطرنشان کرد: اهمیت و ضرورت امر مشارکت در آموزش و پرورش را باید باور داشت، کارگروه‌های تخصصی ما باید مباحث تشویقی و ترغیبی را برای حضور خیران داشته باشند.

وی ابراز داشت: شوراهای آموزش و پرورش استان‌ها با تعامل یکدیگر برای رفع مشکل مجموعه آموزش و پرورش و مشارکت کار کنند.

کد خبر : ۲۶۰۴۳۹