خبرگزاری کار ایران

هشدار پزشکی قانونی درباره حوادث چهارشنبه آخر سال

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۴۲۷

تا پایان بهمن ماه امسال ۲۲۵ مورد فوت ناشی از سوختگی به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۲۲۵ نفر در استان به دلیل سوختگی جان خود را از دست داده‌اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد فوت ناشی از سوختگی ۲۴۷ نفر اعلام شده بود، ۹ .۸ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: از کل فوت شدگان ناشی از سوختگی در ۱۱ ماه گذشته ۱۴۴ نفر مرد و ۸۱ نفر زن بوده‌اند.

نازپرور در ادامه با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و خطراتی که با آتش بازی و استفاده از مواد محترقه در کمین شهروندان است گفت: با توجه به اینکه خطرات این روز بیشتر متوجه کودکان و نوجوانان است به والدین توصیه می‌شود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آن‌ها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آن‌ها دور نمایند. وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی سریعاً کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور کرده و به جای امن منتقل نمایند و در اسرع وقت با مراکز امدادی تماس بگیرند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا مردم با رعایت نکات ایمنی در روزهای آخر سال باعث کاهش این قبیل حوادث برای خود و دیگران شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز