خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

تحولات معقول اجتماعی در گرو وجود امنیت پایدار است

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۱۹۳

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: در امنیت پایدار است که رشد و شکوفایی اقتصادی، بالندگی سیاسی، تحولات معقول اجتماعی و ارزشهای فرهنگی میرشدسر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز در حقیقت روز تقدیر و معارفه است زیرا که نتیجه ده سال تلاش و پیگیری در شرایط مختلف، حوادث و پیامدهای گوناگون سیاسی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و راهبری و یک نیروی عظیم و موثر در همه پهنه جغرافیایی ایران از مرز‌ها تا درون روستا‌ها است که با رعایت جنبه اخلاقی، علمی ودر شرایطی که همه جنبه‌ها در حال تکامل پیشرفت بود و دشمنان برای ضربه زدن به کشور تلاش می‌کردند به خوبی انجام شد. کاری که تنها با لطف خدا امکان پذیر بود. 

وی افزود: امروز که تقدیر مقام معظم رهبری از سردار احمدی مقدم را می‌بینیم باید آن را لطف خدا بدانیم و شکر عملی داشته باشیم و متعهد شویم که انقلاب اسلامی که یادگار شهدا و امام راحل است در مسیر تعامل، تکامل و پیشرفت قرار دهیم. 

وزیر کشور با اشاره به اینکه تبعیت کامل از رهبری یک وظیفه و تکلیف دینی و شرعی است و ما امیدواریم با تبعیت از ایشان حزب عبدالله و عبدالله باشیم. تاکید کرد: در این یکسال و نیم که من مستقیما در کنار سردار احمدی مقدم لودم مشاهده کردم که وی هموارهمشتاقانه و از سر احساس وظیفه کار خود را انجام داده است. 

رحمانی فضلی در ادامه مورد سردار اشتری اظهار کرد: وی نیرویی جوان، مومن عاقل ولایتمدار و دارای اندیشه‌های راهبردی و مورد قبول همه اعضای نیروی انتظامی، سپاه، ‌ارتش، ‌ ستاد کل نیروهای مسلح، دولت و وزارت کشور بوده است و با موفقیت روز افزون مورد حمایت و تایید مردم خواهد بود. 

وی افزود: دراین مد ت که سرد ار احمدی مقدم مسئولیت داشتند اقداماتی را انجام دادند که مورد تایید رهبری قرار گرفت و ایشان در حکمی که برای سردار اشتری صادر کردند این نکات را مورد توجه قرار داده و بر ادامه همین مسیر تاکید نمودند. 

رحمانی فضلیادامه داد: باید به دنبال آن باشیم که امنیت پایدار را نهادینه و عملیاتی کنیم تا هیچ دشمن خارجی و فرصت طلب و هیچ مجرم قانون‌گریزی توان ضربه زدن به نظام را نداشته باشد. 

وزیر کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ آزادی‌های مشروع و قانونی، یار مردم و مامن امنیت پایدار است، گفت: در امنیت پایدار است که رشد و شکوفایی اقتصادی، بالندگی سیاسی، تحولات معقول اجتماعی و ارزشهای فرهنگی می‌سر می‌شود و شاید هیچ دستگاه اجرایی تا این اندازه با مردم در ارتباط نباشد. 

وزیر کشور گفت: یکی از مولفه‌های امنیت پایدار حضور و مشارکت قوی مردم در صحنه‌های امنیتی است ما امروز نمی‌توانیم در حوزه‌های اجتماعی که دائم در حال تحول است و با اختراع و بکار گیری تکنولوژی تقویت می‌شود در آراء و اندیشه‌ها تاثیر گذار باشیم این مشارکت باید واقعی مملوس و با ایجاد انگیزه و احساس نیاز دو طرف باشد. باید به مردم اعتقاد داشته باشیم و آن‌ها در امنیت پایدار مشارکت دهیم. 

رحمانی فضلی گفت: ‌فرماند هی نیروی انتظامی باید ضمن رعایت دستورات رهبری به برنامه‌های تحت فرماندهی خود اولویت ببخشد تا بتواند نقشه راه موثری تهیه کند دولت تدبیر و امید هم به دلیل وظیفه ذاتی خود و هم مهم‌تر از آن به سفارش رهبری خود را موظف می‌داند که از فرماندهی نیروی انتظامی و کارکنان آن حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز