خبرگزاری کار ایران

مهدی چمران:

استقبال از انتخابات بسیار خوب بود

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۹۱

رئیس شورای شهر تهران گفت: براساس گزارشهای رسیده استقبال از این انتخابات در برخی از مناطق همچون مناطق 16، 18 و 19 بسیار خوب بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران با اشاره به بازدید خود از تعدادی از شعب اخذ رای در سطح محلات شهر تهران به استقبال خوب مردم از انتخابات شورایاری‌ها اشاره کرد و گفت: امروز صبح در منطقه نارمک ومسجد معروف آن مردم برای رای دادن صف کشیده بودند و ازدحام زیادی دیده می‌شد.

وی افزود: علاوه بر ناظرین تعدادی بازرس نیز تعیین کرده‌ایم که به صورت شاخص کار خود را انجام داده و به کار بازرسی مشغول شوند و از نقاط مختلف گزراشهای خوبی را به ما ارسال کردند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه دربرخی مناطق همچون منطقه 16، 18 و 19 شعب اخذ رای بسیار شلوغ بوده و در مناطق غرب و جنوب غرب استقبال از انتخابات شورایاری‌ها بسیار خوب بود اظهار کرد: حتی در منطقه 6 که بخش عمده آن تجاری بوده و در روز جمعه تعطیل است ازدحام مردم زیاد و استقبال از انتخابات بسیار خوب بوده است.

وی ضمن خسته نباشید گفتن به تمام افرادی که در این انتخابات همکاری داشتند اعم ازگروه‌های نظارت، اجرایی و نیروی انتظامی از مردم خواست برای آبادانی محلات خود در این انتخابات مشارکت فعال‌تری داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص اینکه به چه علت افراد می توانند در محله ای غیر از محل سکونت خود رای دهند گفت: طرحی دو فوریتی تهیه شده بود که براساس آن هر کس فقط در محله خود رای دهد اما این کار با فرصت کوتاهی که داشتیم سازگار نبود اما اطلاع رسانی کردیم تا هر کس در محله خود رای دهد اما کنترل این موضوع بسیار سخت است چرا که تنها مدرک ما کارت ملی است و اگر فردی محله خود را عوض کرده باشد براساس کارت ملی نمی توان این موضوع را تشخیص داد.

وی افزود: اگر بتوانیم از سیستم‌های الکترونیک و کارت هوشمند ملی استفاده کنیم می توانیم این کار را انجام دهیم که هر کس تنها در محله خود رای دهد.

 در ادامه اقبال شاکری عضو ستاد نظارت بر انتخابات شورایاریها عنوان کرد: در مدرسه کیهانی واقع در محله نعمت آباد منطقه 19 تعرفه ها به علت استقبال خوب مردم محل تمام شده و درخواست تعرفه جدید کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز