خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه تهران:

بزرگداشت شهدا اشاعه فرهنگ شهادت است

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۲۶۵

سرپرست دانشگاه تهران با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا اشاعه فرهنگ شهادت است، گفت: این فرهنگ می‌تواند؛ سرمشق بسیاری از دانشجویان و چراغ راه آنها باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران در اختتامیه کنگره ملی شهدای دانشجو ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: من دانشجوی قبل از انقلاب و ورودی سال 53 هستم. بیشترین تعداد شهدای دانشجو قبل از انقلاب و زمان جنگ تحمیلی بوده و می‌شود گفت که بسیاری از همکلاسی‌ما جزو شهدا هستند.

وی افزود: تمام شهدا و آنهایی که ما از نزدیک می‌شناختیم همه از چهره‌های شاخص و متعالی دانشجویان بودند و رفتار، اخلاق و تعهدشناسی آنها نمونه بوده است.

سرپرست دانشگاه تهران ادامه داد: بزرگداشت این شهدا فقط گرامیداشت یاد و خاطره ارزش خدمات آنها نیست، بلکه اشاعه یک فرهنگ است که می‌تواند سرمشق بسیاری از دانشجویان و چراغ راه همه آنها باشد.

نیلی افزود: دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور بیشترین شهید دانشجو را تقدیم کشور کرده که بارزترین آنها بعد از انقلاب وشهدای 16 آذر هستند که همه می‌دانند که چه نقش اثرگذاری داشتند.

وی اضافه کرد: در جای جای دانشگاه تهران یاد و اثرات این شهدای دانشجو را می‌بینیم و هم‌اکنون نیز دانشجویانی دارد که دنبال‌روی راه شهدا هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز