خبرگزاری کار ایران

رئیس پژوهشکده مردم شناسی خبر داد:

اجرای سنت‌های قصه‌گویی در همایش ملی میراث روایی

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۶۰۹

رئیس پژوهشکده مردم شناسی گفت: بررسی همایش ملی میراث روایی که توسط پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، برگزار می‌شود، با اجرای سنت های قصه گویی و پخش صدای راویان افسانه های ایرانی همراه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن زاده رییس پژوهشکده مردم شناسی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: آیین گشایش همایش با سخنرانی رییسان عالی و افتخاری این همایش  رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و  دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور همراه خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری همایش در روزهای هفدهم و هجدهم اسفند در سالن موزه ملی افزود: در این همایش همچنین تفاهم نامه ای میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و شورای فرهنگ عمومی کشور به منظور انجام فعالیت های علمی و فرهنگی مشترک منعقد خواهد شد.

حسن زاده تصریح کرد: در بخش دوم روز اول از برگزاری این همایش 10سخنرانی علمی در 2پنل ارائه خواهد شد که این بخش نیز با اجرای سنت های قصه گویی و پخش صدای راویان افسانه های ایرانی در دهه های گذشته همراه خواهد بود.

رییس پژوهشکده مردم شناسی در با اشاره به برنامه های روز دوم همایش تصریح کرد :روز دوم نیز با ارائه 10سخنرانی و اجرای سنت های اصیل قصه گویی ایرانی همراه است .

وی اظهار کرد: دربخش های جانبی همایش شاهد برپایی  نمایشگاه" افسانه به قلم نقش و نقاشی "هستیم که در دوبخش جداگانه ،طراحی حرفه ای افسانه های ایرانی و نقاشی کودکان از افسانه های ایرانی به نمایش در می آید.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز