خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

چرا باید کنسرت هنرمندی توسط عده‌ای کنسل شود؟

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۱۷۱

عضو شورای شهر تهران گفت: چرا باید کنسرت هنرمندی که با ضوابط قانونی کار می‌کند، توسط عده‌ای کنسل شود؟

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ عبدالحسین مختاباد در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود به سقوط هلی کوپتر در ارتفاعات دربند و مرگ چند تن از هموطنان اشاره کرد وگفت: باید این توضیح داده شود که چه اتفاقی افتاده و مسئول آن کیست و چرا باید این اتفاق رخ می داد.

وی تاکید کرد: اگر این هلی کوپتر در منطقه مسکونی سقوط می‌کرد، فاجعه بار بود.

عضو شورای شهر تهران در واکنش به سخنان اخیر رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: ایشان اعلام کرده بودند که یکی از نامزدهای شورای شهر دو میلیارد تومان خرج کرده و وقتی از وی سوال شده بود، گفته است؛ دوستانم این مبلغ را خرج کرده‌اند.

مختاباد در پاسخ به سخنان وزیر کشور گفت: چرا تهمت می‌زنید، مشخص کنید؛ این کار توسط چه کسی انجام شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: تذکر دیگر من در خصوص اتفاقات رخ داده در هنر و موسیقی است که برخی جلوی برگزاری کنسرت ها را می‌گیرند.

مختاباد با بیان اینکه هنر و فرهنگ ایرانی همواره با اخلاق و دیانت همراه بوده است، گفت: در طول سی و شش سالی که از انقلاب می‌گذرد، برجسته ترین کارها در زمینه هنر وفرهنگ انجام شده و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ هیچ تفکری در تاریخ ثبت نمی‌شود مگر آنکه با هنر همراه باشد.

وی اظهار کرد: چرا باید کنسرت هنرمندی که با ضوابط قانونی کار می‌کند توسط عده‌ای کنسل شود. از وزارت ارشاد می‌خواهم با این قضایا برخورد جدی کرده و از هنر و هنرمندان حمایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز