خبرگزاری کار ایران

کشف ۳ کیلو شیشه از متهمان

کد خبر : ۲۵۶۹۱۹

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از انهدام باند توزیع مواد مخدر و کشف سه کیلو شیشه در عملیات شب گذشته این پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «سیدتقی حسینی» با اعلام این خبر گفت: در ادامه برنامه‌های ویژه مقابله با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر ماموران این پلیس در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند توزیع شیشه در اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات گسترده، سرانجام شب گذشته تمامی اعضای این باند را که به وسیله یک دستگاه تریلی از استان‌های غربی کشور وارد اصفهان شده بودند شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در این عملیات ماموران طی بازرسی دقیق و تخصصی از خودرو یک محموله سه کیلو گرمی شیشه را که به شکلی ماهرانه جاسازی شده بود کشف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به دستگیری سه نفر وتوقیف یک خودرو سنگین در این رابطه، گفت: مته‌مان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هشدار به کسانی که در زمینه قاچاق و توزیع مواد مخدر فعالیت می‌کنند تصریح کرد: به دلیل اثرات و صدمات بسیار شدید و ویرانگری که شیشه بر روی فرد و جامعه به بار می‌آورد در اصلاحیه قانون مبارزه بامواد مخدر کشور، قانون گذار برای حمل بیش از ۳۰ گرم شیشه مجازات اعدام تعیین کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز