خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه میان واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه علوم انتظامی

کد خبر : ۲۵۶۷۴۵

به گزارش ایلنا، همکاری و حمایت واحد علوم و تحقیقات در اجرای دوره‌های دکترای مشترک و کارشناسی ارشد مستقل در دانشگاه امین، همکاری برای ارتقای تحصیلی اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ، همکاری برای تبادل استاد به منظور تدریس دروس در مقاطع مختلف با اولویت دوره‌های تحصیلات تکمیلی و راهنمایی پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی از جمله موضوعات قابل توجه در این تفاهم‌نامه می‌باشد.

همچنین همکاری برای ارتقای دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی ناجا و دانشگاه امین به مقطع کارشناسی ارشد در قالب آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های استعدادهای درخشان، همکاری برای اجرای دوره‌های آموزشی مجازی ، اجرای دوره‌ها و کارگاه‌های تخصصی با کمک اساتید داخلی و خارجی ، اولویت واگذاری اجرای طرح‌های تحقیقاتی، تألیف و ترجمه منابع علمی ناجا و دانشگاه امین، همکاری طرفین در زمینه‌های مختلف علمی اعم از طرح های مشترک علمی، پژوهشی و فناوری و ... از دیگر اهداف مدنظر این تفاهم‌نامه است.

همکاری مشترک برای برگزاری همایش‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی در موضوعات تخصصی و همکاری در زمینه استفاده از امکانات و فضاهای آموزشی و فرهنگی از دیگر مباحث مدنظر این تفاهم نامه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز