خبرگزاری کار ایران

پاسخ دانشگاه پیام نور به خبر شبکه اطلاع رسانی دانا

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۰۵

وزیر محترم مورد نظر دارای مدرک معتبر و رسمی از دانشگاه‌های معتبر داخل کشور می باشند و نگارش چنین متن هایی خارج از انصاف است.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پاسخ به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا تحت عنوان " با عنوان دکتر بر کرسی یک وزارتخانه اقتصادی، اجتماعی تکیه زده است " جوابیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا در این جوابیه آمده است: در متن خبر انعکاس یافته مورخ ۲۴/۵ / ۹۳ در شبکه اطلاع رسانی دانا عبارت " با عنوان دکتر بر کرسی یک وزارتخانه اقتصادی، اجتماعی تکیه زده است " تلقی نادرستی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. در حالی که وزیر محترم مورد نظر دارای مدرک معتبر و رسمی از دانشگاه‌های معتبر داخل کشور می باشند و نگارش چنین متن هایی خارج از انصاف است.

وزیر محترم مورد اشاره تا سال ۱۳۸۴ به صورت اداری در سازمانها و نهادهای رسمی کشور و از سال ۱۳۸۴ نیز در دانشگاه پیام نور مشغول به خدمت بوده و از آن سال به بعد مطابق قانون از وضعیت اداری به علمی تبدیل وضعیت داده اند. ایشان مدرک کارشناسی خود را با شرکت در آزمون سراسری و کسب رتبه مناسب از دانشگاه تهران اخذ و نیز مدرک کارشناسی ارشد خود را با شرکت در آزمون سراسری و کسب رتبه لازم حتی بدون استفاده از سهمیه رزمندگان از دانشگاه علامه طباطبایی و مدرک دکتری خود را با شرکت در آزمون از دانشگاه دفاع ملی اخذ کرده اند که هر سه مورد تایید مراجع ذی ربط می باشد.

لازم به ذکر است تبدیل وضعیت کارمندان اداری به علمی فرایندی رسمی و قانونی است که پس از بررسی امتیازات علمی و پژوهشی یک عضو در کمیته های منتخب و شورای دانشکده و سایر مراجع ذی ربط در وزارت متبوع انجام می شود.

در جریان تبدیل وضعیت اداری به علمی مشارالیه هیج گونه اثری از توصیه مقامات مختلف وقت رسمی کشور وجود ندارد.

نامبرده پیش از اشتغال در جایگاه وزارت، از جمله اعضای علمی شاخص و برجسته رشته تحصیلی خود در دانشگاه پیام نور بوده و در تربیت دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز راهنمایی، مشاوره، پایان نامه ها و رساله های دکتری نقش فعالی را ایفا نموده است. به طوری که به عنوان پژوهشگر نمونه استان تهران و در سال ۱۳۹۰ با امتیاز بالا به مرتبه دانشیاری ارتقا یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز