خبرگزاری کار ایران

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی خبر داد:

کاهش ۱۰ دقیقه‌ای زمان پرواز از تهران به عتبات عالیات

کد خبر : ۱۸۶۳۴۴

«براساس هماهنگی‌های به عمل آمده در راستای تسهیل ناوبری هوایی کشور، به زودی مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات ۱۱۴ کیلومتر کاهش می‌یابد که به این ترتیب زمان پرواز نیز ۱۰ دقیقه کاهش می‌یابد.»

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده در راستای تسهیل ناوبری هوایی کشور، به زودی مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات ۱۱۴ کیلومتر کاهش می‌یابد که به این ترتیب زمان پرواز نیز ۱۰ دقیقه کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا، محمد خداکرمی ضمن اعلام مطلب، اظهار کرد: با توجه به گستردگی فضا و تردد هواپیما‌ها از مسیرهای پروازی در اقصی نقاط کشور، سازمان هواپیمایی کشوری در راستای مجاز بودن انجام پروازهای داخلی در مسیرهای مستقیم همواره هماهنگی‌های لازم را با تمامی مراجع ذیربط در دست اقدام داشته که این مهم از خردادماه سال جاری اجرایی شده است.

وی افزود: کاهش زمان پرواز، استهلاک هواپیما‌ها، صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش بهره وری شرکت‌های هواپیمایی از جمله نتایج ملموس و مقطعی این اقدامات به شمار می‌رود.

معاون هوانوردی و اموربین الملل سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: به همین منظور ایجاد ۵ مسیر جدید و بازگشایی ۲مسیر قدیمی و موثر در ناوبری هوایی که موجب کاهش تراکم پروازی، افزایش بهره وری و بالارفتن رضایتمندی کادر پروازی خواهد شد نهایی شده که به زودی به اجرا در خواهد آمد.

کاهش ۱۱۴ کیلومتری مسافت پروازی تهران به عتبات عالیات که کاهش ۱۰ دقیقه زمان پروازی را دنبال دارد از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای تسهیل ناوبری هوایی کشور به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز