خبرگزاری کار ایران

کمک ۱۰۰ میلیارد تومانی دولت به خانواده‌های زندانیان پرداخت نشد

کد خبر : ۱۸۳۸۴۴

«سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان ردیف بودجه در نظر گرفته شد که تنها ۵ میلیارد آن اختصاص یافت. / معاون برنامه ریزی رئیس جمهور قول داده است از ردیف بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی بخشی را به خانواده زندانیان اختصاص دهد.»

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان گفت: سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان به ۲۲ هزار خانواده زندانی نیازمند تحت پوشش این انجمن کمک شد.

به گزارش ایلنا، حسین نصیری در حاشیه جشن گلریزان برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند با انتقاد از اختصاص نیافتن بودجه ۱۰۰ میلیاردی به خانواده زندانیان اظهار داشت: سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان ردیف بودجه در نظر گرفته شد که تنها ۵ میلیارد آن اختصاص یافت. معاون برنامه ریزی رئیس جمهور قول داده است از ردیف بودجه ۵۰۰ میلیارد تومانی بخشی را به خانواده زندانیان اختصاص دهد.

وی افزود: در حال حاضر ۲۲ هزار خانواده زندانی تحت پوشش این انجمن هستند که سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان به آنها کمک شد. در کنار کمکهای ماهیانه برخی خدمات موردی مانند هزینه تحصیل فرزند، مسکن و تهیه جهیزیه نیز از سوی انجمن به خانواده زندانیان نیازمند ارائه می شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز ادامه داد: همچنین به زنان سرپرست خانوار تسهیلاتی در جهت توانمندی خانواده ها می دهیم تا زنان بتوانند با خود اشتغالی هزینه زندگی شان را تهیه کند.

وی به برگزاری جشن گلریزان اشاره کرد و گفت: سال گذشته در جشن گلریزان ۲۰۰ میلیون تومان از سوی خیرین به انجمن کمک شد شاید رقم های اعلامی نجومی نباشد اما تعهدات صورت گرفته عملی می شود.

نصیری درباره کمک دولت به این انجمن نیز گفت:

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز