خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی اعتبار برای سازمان تبلیغات اسلامی به منظور اجرای برنامه‌های پیشگیرانه

کد خبر : ۱۸۳۱۹۸

در سال‌جاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای برنامه‌های سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد: در سال‌جاری مبلغ پنج میلیارد ریال برای سازمان تبلیغات اسلامی در راستای اجرای برنامه‌های سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد پیش بینی شده است.

به گزارش ایلنا، عارف وهاب زاده در این رابطه گفت: در سال ۱۳۹۲ از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتباری به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون ریال در قالب تفاهم‌نامه و در راستای سند جامع پیشگیری اولیه از اعتیاد جهت برگزاری کارگاه‌های آموزش پیشگیری اولیه از اعتیاد ویژه شبکه تبلیغی مرتبط با سازمان(شامل: روحانیون، مبلغان و خواهران مبلغ، مداحان، هیأت‌های مذهبی) به سازمان تبلیغات اسلامی اختصاص یافت.

وی افزود: این برنامه با همکاری بسیار خوب سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان‌رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان و مازندران در ۱۳۶ کارگاه آموزشی و با حضور ۶۸۰۰ نفر اجرا شد.

وهاب‌زاده بیان کرد: برای دستگاه مذکور در سال‌جاری مبلغ پنج میلیارد ریال پیش بینی شده و مقرر است امسال نیز علاوه بر برنامه‌های فوق‌الذکر کارگاه‌های آموزشی ویژه مداحان مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و بسته‌های آموزشی برای گروه مذکور در استان‌های سراسر تهیه و تکثیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز